ΚΟΜΙΝΕΚ ΘΕΛΕΙ Ο ΔΟΥΚΑΣ - greekhandball.com

Τελευταία νέα

ΚΟΜΙΝΕΚ ΘΕΛΕΙ Ο ΔΟΥΚΑΣ


Αυτή ήταν η φράση του Γιαν Κόμινεκ, λίγες μέρες αφότου άφησε την Ελλάδα για να γυρίσει στην πατρίδα του στην Τσεχία για τις καλοκαιρινές του διακοπές: «Δεν έχω πρόβλημα να συνεχίσω την καριέρα μου στην Ελλάδα, άλλα το θεωρώ πολύ δύσκολο να παίξω ξανά στον Πανελλήνιο. Εξετάζω μία πρόταση από την Α2 Γερμανίας και έχω μιλήσει και με τον Θερμαϊκό με τον οποίο έχουν μία καταρχήν συμφωνία και έχει το προβάδισμα, άλλα ακόμα δεν έχω πάρει την τελική μου απόφαση». Ολα αυτά μέχρι και πριν λίγα εικοσιτετράωρα, όταν και πρωταθλητής Ελλάδας Δούκας, μπήκε πολύ δυνατά στο παιχνίδι της απόκτησης του καλύτερου τερματοφύλακα στο πρωτάθλημα της Α1 ανδρών τα τελευταία δύο χρόνια. Η ομάδα του Κώστα Τσαβδαρίδη έχει ψηλά στην μεταγραφική λίστα τον 26χρονο πορτιέρο και σύμφωνα με πληροφορίες του κατέθεσε πρόταση, καλύτερη από αυτή του Θερμαϊκού για να τον κάνει δικό της. Βέβαια δεν είναι η πρώτη φορά που η ομάδα των εκπαιδευτηρίων ενδιαφέρεται για τον Τσέχο, καθώς και πέρσι το καλοκαίρι υπήρξε πρόταση, άλλα τελικά λόγω μιας παρεξήγησης δεν ολοκληρώθηκε συμφωνία. Φέτος όμως είναι αλλιώς...

No comments