ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΣΤΑ 10.000€ ΜΕΤΑΞΥ ΠΑΟΚ- ΒΑΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΚΟΚΚΩΝΗ - greekhandball.com

Τελευταία νέα

ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΣΤΑ 10.000€ ΜΕΤΑΞΥ ΠΑΟΚ- ΒΑΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΚΟΚΚΩΝΗ


Οι υπογραφές απομένουν μόνο για να ολοκληρωθεί η μεταγραφή του Νίκου Κοκκώνη στον ΠΑΟΚ. Ο «Δικέφαλος του Βορρά» μετά την συμφωνία με τον αθλητή, έφτασε σε συμφωνία και με τον ΒΑΟ για την εξολοκλήρου αγορά των δικαιωμάτων του αθλητή. Σύμφωνα με πληροφορίες αρχικά οι άνθρωποι του Βυζαντινού αξίωναν 15.000 Ευρώ, ωστόσο τελικά η «χρυσή τομή» βρέθηκε σε ένα ποσό κοντά στις 10.000 Ευρώ. Ο 26χρονος πίβοτ σχολίασε για την νέα σελίδα που ανοίγεται στην καριέρα του: «Από την πρώτη στιγμή, που ήρθα στην Ελλάδα, οι άνθρωποι του ΠΑΟΚ με πλησίασαν και μου φάνηκε καλή προοπτική να παίξω για την ομάδα. Ηθελα να μείνω και στη Θεσσαλονίκη, λόγω προσωπικού προβλήματος. Συμφωνήσαμε σε όλα, ο ΠΑΟΚ μου κάλυψε όλες μου τις απαιτήσεις και έτσι όλα έγιναν μέσα σε λίγα λεπτά. Είμαι πολύ ευχαριστημένος από αυτή την εξέλιξη, δεν μου αρέσει να λέω πολλά λόγια, τα υπόλοιπα στο γήπεδο. Θέλω να αποδείξω πολλά πράγματα. Θέλω να το κάνω για μένα».

No comments