Ο ΝΙΚΟΣ ΤΖΕΒΕΛΕΚΗΣ ΤΟΝΙΣΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΞΑΝΑ ΤΟΝ ΓΑΣ ΚΙΛΚΙΣ, ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΑΛΥΘΕΙ - greekhandball.com

Τελευταία νέα

Ο ΝΙΚΟΣ ΤΖΕΒΕΛΕΚΗΣ ΤΟΝΙΣΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΞΑΝΑ ΤΟΝ ΓΑΣ ΚΙΛΚΙΣ, ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΑΛΥΘΕΙ

Την πεποίθηση του ότι παρά τα προβλήματα που υπάρχουν η ομάδα δεν θα φτάσει στο σημείο να διαλυθεί, εξέφρασε με δηλώσεις του ο πάλαι ποτέ ισχυρός άνδρας του ΓΑΣ Κιλκίς Νίκος Τζεβελέκης. Ο έμπειρος παράγοντας και μέλος του Δ.Σ. της ΟΧΕ, για πολλά χρόνια είχε τα ηνία της ιστορικής ομάδας και επί εποχής του, ο ΓΑΣΚ κατέκτησε το μοναδικό του τρόπαιο, το Κύπελλο Ελλάδας το 2004. Παρά την αισιοδοξία του ωστόσο, άλλα και την πρόθεση του να βοηθήσει εφόσον χρειαστεί, ξεκαθάρισε πως δεν πρόκειται να ασχοληθεί ξανά ενεργά με το σύλλογο: «Η αλήθεια είναι πως δεν γνωρίζω αρκετά πράγματα για την τωρινή διοικητική, μιας και ήμουν μέχρι πρότινος εκτός πόλης για επαγγελματικούς λόγους. Γνωρίζω μόνο ότι είναι προγραμματισμένη μία γενική συνέλευση, ο οπότε εκεί θα ξεκαθαρίσουν πολλά. Εγώ από την πλευρά μου θα είμαι πάντα δίπλα στον ΓΑΣΚ, εφόσον μου ζητηθεί η βοήθεια μου, άλλα δεν πρόκειται να ασχοληθώ ενεργά με την ομάδα. Θεωρώ απίθανο να αναλάβω την ομάδα όπως παλιά. Πάντως δεν νομίζω ότι υπάρχει περίπτωση να διαλυθεί και να κινδυνέψει η συμμετοχή του στο πρωτάθλημα. Ο ΓΑΣ Κιλκίς έχει μεγάλη ιστορία και δεν πρόκειται να φτάσει σε τέτοιο σημείο. Κάποια λύση θα βρεθεί μέχρι τελευταία στιγμή».

2 comments

Anonymous said...

It could give you more facts.

Anonymous said...

Well done for this wonderful blog.