ΤΟ «ΑΝΤΙΟ» ΤΗΣ ΟΛΕΝΑ ΡΑΤΣΕΝΚΟ - greekhandball.com

Τελευταία νέα

ΤΟ «ΑΝΤΙΟ» ΤΗΣ ΟΛΕΝΑ ΡΑΤΣΕΝΚΟ

Μέσα σε κλίμα συγκίνησης η Ολένα Ρατσένκο αποχαιρέτισε χθες τις συμπαίκτριές της και την διοίκηση της Ορμής Λουξ.
Η χάλκινη Ολυμπιονίκης της Αθήνας με την Εθνική ομάδα της Ουκρανίας, πρώτη σε συμμετοχές και δεύτερη σκόρερ, μετά την περίφημη Tuskina, με την Εθνική ομάδα της χώρας της, αποχαιρέτισε την Πάτρα, αλλά και το χάντμπολ, όπως η ίδια δήλωσε, βάζοντας με την παρουσία της, την σφραγίδα της πειθαρχίας και της ποιότητας και φυσικά της παγκόσμιας κλάσης της.
Ολοι όσοι την γνώρισαν μιλούν για μία απίστευτα πειθαρχημένη αθλήτρια, που ξεχνούσε τα πάντα όταν έμπαινε στο γήπεδο. Για αυτήν ήταν πρώτα η ομάδα και το παιχνίδι και μετά τα προσωπικά της. Προσπάθησε με την συμπεριφορά της να μεταφέρει στις συναθλήτριές της, τις γνώσεις και την εμπειρία της.
Σε όλα τα γήπεδα της Ευρώπης και της Ελλάδας που αγωνίστηκε τύγχανε του απόλυτου σεβασμού.
Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι οι καθημερινές αναφορές του Ουγγρικού Τύπου, αλλά και των σάιτς του χάντμπολ, στο όνομά της και στην προσωπικότητά της.
Ένα άλλο παράδειγμα είναι η προπονήτρια της Νέας Ιωνίας, Σοφία Ναϊσίδου, η οποία στα παιχνίδια Νέα Ιωνία – Ορμή Λουξ, όταν έβλεπε την Ολένα να πραγματοποιεί αντεπίθεση ή μπάσιμο από τα αριστερά φώναζε στις αθλήτριές της (κυρίως στις νεαρές) να μην την μαρκάρουν, φοβούμενη μήπως την τραυματίσουν, γιατί όπως όλοι έχουμε δει και έχουμε απολαύσει, όταν έμπαινε στην περιοχή δεν την σταματούσε τίποτα.
Και η κα Ναϊσίδου, όπως και όλοι μας, ήθελε να θαυμάσει το αέρινο και συνάμα χορευτικό στυλ της Ολένας.
Όταν χθες, λίγο πριν αναχωρήσει για την πατρίδα της, ρωτήσαμε την Ολένα γιατί σταμάτει το χάντμπολ, ενώ μπορεί να παίξει ακόμη έναν χρόνο, μας δήλωσε τα εξής: «Είκοσι τρία (23) χρόνια είναι πάρα πολλά. Παίζω από 12 χρονών και στα 16 μου υπέγραψα επαγγελματικό συμβόλαιο με την Σπαρτάκ Κιέβου.. Λείπω πολλά χρόνια από το Κίβεο και πρέπει να ξεκουραστώ και να δημιουργήσω οικογένεια. Λατρεύω τα παιδιά και θέλω να αποκτήσω.
Η Ορμή Λουξ και η Πάτρα μου προσέφεραν σαν αθλήτρια ό,τι χρειαζόμουν για να κάνω την δουλειά μου, όπως πρέπει. Οι αδερφοί Σκιαθά, ο κ. Κυριάκος, ο κ. Αντώνης και ο Ανδρέας (σ. Κόγκας), λειτουργούν την ομάδα, σε καθαρά επαγγελματικά πλαίσια και αυτό δίνει σιγουριά στις αθλήτριες να δουλεύουν με απόλυτη επαγγελματικότητα. Πρέπει να δουλεύουν με πειθαρχία και να σέβονται αυτούς που τους προσφέρουν τα πάντα.
Είμαι σίγουρη πως τα κορίτσια θα κατακτήσουν φέτος και τους δύο τίτλους, γιατί έχουμε πολύ καλή ομάδα. Φεύγω με τις καλύτερες εντυπώσεις από την ομάδα, από την πόλη και από τα κορίτσια. Σταματάω το χάντμπολ με ψηλά το κεφάλι, έτσι όπως ήθελα να σταματήσω. Θέλω να μεθυμούνται όλοι γερή, δυνατή και πρωταθλήτρια. Τους ευχαριστώ όλους».
Η Ορμή Λουξ εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία ευχαριστεί την Ολένα Ρατσένκο για την τεράστια προσφορά της στην ομάδα. «Και εμείς ευχαριστούμε την Ολυμπιονίκη, την πρωταθλήτρια, την δύο φορές καλύτερη εξτρέμ της Ευρώπης, για την ποιότητα που απλόχερα μας προσέφερε», αναφέρει η ανακοίνωση της Ορμής Λουξ.
Ας δούμε τι δήλωσαν και μερικές από τις συμπαίκτριες της Ρατσένκο στην Ορμή Λουξ:
Ελένη Ποιμενίδου: «Είναι σίγουρα η καλύτερη ξένη, που αγωνίστηκε ποτέ στο ελληνικό πρωτάθλημα. Είναι υπόδειγμα επαγγελματία και ανθρώπου. Είμαι πολύ χαρούμενη, που συνεργάστηκα μαζί της».
Βιβή Καζάκη: «Σήμερα (σ. χθες) το πρωί που την χαιρέτισα, ένιωσα πολύ παράξενα, γιατί ξαφνικά κατάλαβα ότι η Ολένα δεν θα είναι δίπλα μου στο γήπεδο, να με συμβουλεύει και να με διορθώνει όταν κάνω λάθος είμαι πολύ χαρούμενη που αγωνίστηκα μαζί της, που την γνώρισα. Είναι τιμή για μία νέα αθλήτρια σαν και εμένα να λέει ότι «παίζω μαζί με την Ρατσένκο». Θα μας λείψει».
Αντριάνα Φάκα: «Όταν την έβλεπα μέσα στο γήπεδο έλεγα μέσα μου «Πως τα καταφέρνει και είναι τόσο συγκεντρωμένη και πειθαρχημένη;». Μου άρεσε πάντα πολύ σαν παίκτρια. Θα μου λείψει η ζεστασιά της και η φιλία της. να είναι ευτυχισμένη σε ό,τι και αν αποφασίσει να κάνει».
Τάνια Πένεφ: «Λόγω γλώσσας ήμουν πιο κοντά με την Ολένα και μου έκανε εντύπωση το πόσο πειθαρχημένη και σκληρή μπορώ να πω ότι ήταν η σκέψη της. Μου έλεγε χαρακτηριστικά: «δεν έχω πρόβλημα με τίποτα και κανέναν. Πειθαρχώ την σκέψη μου και την ζωή μου. Δεν αφήνω κανέναν να με χρησιμοποιήσει και να με κοροϊδέψει. Κάνω διάλογο με όλους, αλλά ξέρω τι θέλω». Ακόμη και στο φαγητό είναι απόλυτα πειθαρχημένη, τρώει μόνο λαχανικά, φρούτα, λίγο ψάρι και ξηρούς καρπούς. Θα μου λείψει».

No comments