ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΑΠΟ ΒΟΡΡΑ - greekhandball.com

Τελευταία νέα

ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΑΠΟ ΒΟΡΡΑ


Ο Πανελλήνιος απέκτησε τον Ισλανδό Γιόχαν Γκίσλι Γιοχάνεσον

Εναν παίκτη που μπορεί να του κάνει την... βρόμικη δουλειά, αλλά και να δώσει επιθετικές λύσεις απέκτησε ο Πανελλήνιος. Πρόκειται για τον Γιόχαν Γκίσλι Γιοχάνεσον, που αγωνίζεται στην περιφέρεια, τόσο ως αριστερός ίντερ -που είναι και η βασική θέση του σαν δεξιόχειρας- όσο και ως δεξιός ίντερ. Ωστόσο ο 22χρονος (ύψος 1,91 μ.) Ισλανδός έρχεται κυρίως για να αποτελέσει το βασικό αμυντικό ατού των «Ολυμπιονικών». Εξάλλου στην ομάδα, όπου βρισκόταν στην Γκρότα -η οποία φέτος ανέβηκε από την Α2 στην Α1- είχε 13 δίλεπτες αποβολές σε 21 ματς μακράν τις περισσότερες από κάθε άλλο συμπαίκτη του. Και επιθετικά όμως μπορεί να βοηθήσει, αφού ήταν δεύτερος σκόρερ της ομάδας του πετυχαίνοντας 75 τέρματα. «Πάντα ήθελα να να παίξω αποκλειστικά χάντμπολ και να μην χρειάζεται να κάνω κάτι άλλο και η προοπτική του Πανελληνίου μου φάνηκε καλή. Εξάλλου και η οικονομική κατάσταση στην χώρα μου δεν επιτρέπει καλά συμβόλαια με τις ομάδες και το δικό μου με την Γκρότα είχε τελειώσει, οπότε ήταν μια καλή ευκαιρία για εμένα. Ο Κρίστιν Μπιοργκουλφσον που έπαιξε στον ΠΑΟΚ το 2007 μου είπε κάποια πράγματα για το πρωτάθλημα πριν υπογράψω. Οτι υπάρχουν έξι καλές ομάδες, ανάμεσά τους και ο Πανελλήνιος και ότι τα ματς μεταξύ τους είναι πολύ καλά, δυνατά και συναρπαστικά. Είμαι ενθουσιασμένος που έρχομαι στην Ελλάδα και την Αθήνα (στις 7 Αυγούστου) και θα ξεκινήσω προπονήσεις με την ομάδα», σχολίασε ο Γιοχάνεσον, ο οποίος αποκάλυψε πως είχε πρόταση και από τον Κύδωνα Χανίων. Οσο για την αγωνιστική του κατάσταση: «Πέρσι έπαιξε μόνο ίντερ, αλλά ξεκίνησα την καριέρα μου ως πλέι μέικερ, άρα μπορώ να βοηθήσω κι εκεί, όμως καλύτερα αγωνίζομαι αριστερά».

No comments