Δηλώσεις προπονητών και αθλητών - greekhandball.com

Τελευταία νέα

Δηλώσεις προπονητών και αθλητών



Νίκος Γραμματικός (Προπονητής Βριλησσίων)
« Ήταν απίστευτο για την ομάδα μας. Κάτω από πολύ δύσκολες συνθήκες με μεγάλη αποχή από τις αγωνιστικές υποχρεώσεις. Το θέλαμε πολύ. Στο 1ο ημίχρονο αντιμετωπίσαμε πρόβλημα κόντρα στον Καφφάτο. Ημασταν συγκεντρωμένοι όμως σε όλο το ματς. Εχουμε κάνει πρόοδο στην άμυνα. Θέλαμε να σταματήσουμε τον ρυθμό της ΑΕΚ και τα καταφέραμε. Σήμερα είναι μια ιδιαίτερη ημέρα για εμένα, διότι έχει γιορτή ο γιος μου και θέλω να του το αφιερώσω, όπως και στον πρόεδρο Βασίλη Σκουλά και τον αντιπρόεδρο Λουκά Οικονόμου, που η συνεισφορά τους είναι μεγάλη. Φυσικά και θέλω να έχω ανάλογη πορεία σαν προπονητής με αυτή που είχα ως παίκτης, αλλά ο χρόνος θα δείξει»


Γιάννης Αρβανίτης (προπονητής ΑΕΚ):
«Συγχαρητήρια στα Βριλήσσια. Έγινε ένα δυνατό ματς. Σταθήκαμε καλά στην άμυνα, αλλά στην επίθεση δεν είχαμε μυαλό, και κολλήσαμε. Ξέραμε ότι θα γίνει ντέρμπι. Ήταν τελικός κυπέλλου, είχαν πιο καθαρό μυαλό και κέρδισαν. Στεναχωριόμαστε για τον χαμένο τελικό, αλλά για εμάς ήταν μια πετυχημένη χρονιά. Όταν ξεκίνησε η σεζόν η τετράδα φάνταζε υπέρβαση με το μικρό μας ρόστερ. Θα βάλουμε νέους στόχους, νέα κίνητρα. Από μικρός είμαι ΑΕΚτζής και ήταν όνειρο ζωής αυτό που ζούμε. Όλα έχουν γίνει με πολύ δουλειά και κόπο»


Γιώργος Πέρρος (αρχηγός Βριλησσίων): 
«Συγχαρητήρια στην ΑΕΚ για την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Δεν ήταν καλό ματς από πλευράς θεάματος, αλλά δυνατό. Ανταμειφθήκαμε για την πολύ καλή μας πορεία στον 2ο γύρο. Ηταν μια δικαίωση για εμάς. Το αφιερώνω στην διοίκηση, στους συμπαίκτες μου και στον προπονητή μου. Πήραμε άξια το κύπελλο. Η ομάδα μου αξίζει να κάνει πρωταθλητισμό»


Γιώργος Παπαδόπουλος (πλέι μέικερ ΑΕΚ):
«Συγχαρητήρια στα Βριλήσσια. Δεν καταφέραμε να συγκεντρωθούμε στην επίθεση με αποτέλεσμα να μην έχουμε λύσεις»

2 comments

SNIPER said...

Γιαννη,ελα πες την αληθεια:
σε ριγκ προπονουσες την ομαδα σου!
κυρ Τασο: αξιο διαδοχο εβγαλες στην μεγαλη της μπατσας σχολη !

Anonymous said...

αντιαθλητικο χαντ-μπωλ απο Αεκ,μπουνιες,ξυλο κ τραβηγματα απο φανελες.Ε βεβαια πως αλλιως θα μπορουσαν να σταματησουν την ομαδα που κοντεψε να τους ριξει 10μπαλο πριν περιπου 2μηνες...2 ηττες για τους πρωταθληθλητες?Μηπως...