Στη Ρουμανία και την Odorhei για τα επόμενα δυο χρόνια ο Martin Johannson - greekhandball.com

Τελευταία νέα

Στη Ρουμανία και την Odorhei για τα επόμενα δυο χρόνια ο Martin Johannson

Με τη φανέλα της Odorhei θα αγωνίζεται για τα επόμενα δυο χρόνια ο Μάρτιν Γιόχανσον. Η συμφωνία έκλεισε και τυπικά την Κυριακή που μας πέρασε, στο περιθώριο του αγώνα Ουγγαρίας-Εσθονίας, στην οποία διαιτητές ήταν οι Τσάκωνας-Χασκής.  Σε δηλώσεις του ο Εσθονός πίβοτ ανέφερε "Είχα αποφασίσει να δοκιμάσω την τύχη μου σε ένα δυνατότερο πρωτάθλημα από το Ελληνικό ανεξάρτητα με την ασφάλεια που ένοιωθα στον Διομήδη. Ο μάνατζερ μου έφερε δύο προτάσεις αλλά αυτή από την Ρουμανία ήταν η καλύτερη. Ειμαι πολύ χαρούμενος για τη συμφωνία μου με την Odorhei. Φέτος ήρθε δεύτερη στο Ρουμανικό πρωτάθλημα πίσω από την Κοστάντζα και ο στόχος είναι τα επόμενα δυο χρόνια να διεκδικήσει το πρωτάθλημα και να διακριθεί στην Ευρώπη. Φεύγω με τις καλύτερες αναμνήσεις από την Ελλάδα, έχοντας κάνει πολλούς και καλούς φίλους. Θέλω να ευχαριστήσω όλους με τους οποίους συνεργάστηκα και να ευχηθώ στον καλό μου φίλο Δημήτρη Δημητρούλια καλή επιτυχία στα νέα του καθήκοντα"

No comments