«ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΡΙΣΚΑ» - greekhandball.com

Τελευταία νέα

«ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΡΙΣΚΑ»


Έχουν περάσει μόλις λίγα εικοσιτετράωρα από την πρόκριση της Ίστρ στα προημιτελικά του Κυπέλλου Γαλλίας. Ήταν η 2η νίκη της ομάδας (σε ισάριθμα ματς) με τον Σπύρο Μπαλωμένο στη σύνθεση της. Ο έμπειρος περιφερειακός έχει αρχίσει ήδη να δικαιώνει τους διοικούντες της ομάδας που… έτρεξαν στα μέσα της χρονιάς να τον αποκτήσουν από την Αυστριακή Λέομπεν, σπάζοντας το συμβόλαιο του, πληρώνοντας ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό. Ο 33χρονος αριστερός ίντερ που έχει σήμερα τα γενέθλια του (γεννημένος στις 28 Φεβρουαρίου του 1979) μίλησε στην επίσημη ιστοσελίδα της Ομοσπονδίας για τον νέο σταθμό της καριέρας του και τα σχέδια του για το μέλλον.
«Είμαι πολύ ευχαριστημένος μέχρι στιγμής από την παρουσία μου στην ομάδα. Πρόκειται για έναν καλά οργανωμένο σύλλογο, που δουλεύει σε επαγγελματικά πρότυπα. Υπάρχει καλό κλίμα και δέσιμο μεταξύ των παικτών, αφού στην συντριπτική τους πλειοψηφία βρίσκονται χρόνια στην ομάδα. Υπάρχει ένας Αλγερινός που είναι ήδη 4 χρόνια, ένας Τσέχος που ήρθε φέτος και εγώ.
Είναι μια ομάδα που μου ταιριάζει, αφού έχει αμυντική φιλοσοφία και όλοι παίκτες είναι κατά κύριο
λόγο καλοί αμυντικοί. Επίσης κάναμε εξαιρετικό ξεκίνημα και αυτό με έχει βοηθήσει, ενώ και ο προπονητής Κριστόφ Μαζέ μου δείχνει μεγάλη εμπιστοσύνη», τόνισε αρχικά ο έμπειρος αθλητής.

«Μιλούσαμε από τα Χριστούγεννα»
Στην ερώτηση για το πώς πήρε την απόφαση να φύγει μεσούσης της σεζόν από την Αυστρία απάντησε: «Κάλλιστα θα μπορούσα να μείνω στην Αυστρία. Μου είχαν κάνει πρόταση ανανέωσης για 2 ακόμη χρόνια. Είχα βρει τους ρυθμούς μου και είχα πρωταγωνιστικό ρόλο στην ομάδα. Είμαι όμως άνθρωπος που μου αρέσουν τα ρίσκα και φυσικά πιστεύω στον εαυτό μου. Στην Αυστρία είχα ολοκληρώσει επί τις ουσίας το έργο μου. Ο στόχος της παραμονής για την Λέομπεν ήταν εύκολος. Επιπλέον δεν ήταν κάτι ξαφνικό, αφού με την Ίστρ είχαμε μιλήσει και τα Χριστούγεννα με την προοπτική να πάω το καλοκαίρι, αλλά οι τραυματισμοί επέσπευσαν την διαδικασία. Η Ίστρ επωφελήθηκε από την μεταγραφή ενός Σέρβου που πήγε στην Γερμανία, βρήκε χρήματα και έτσι έγινε αυτή η κίνηση, ενώ και η Λέομπεν πήρε χρήματα. Ήμουν από την αρχή σε συνεννόηση με την Λέομπεν, είχε βρει και αντικαταστάτη,
δεν τους άφησα στα ‘’κρύα του λουτρού’’».

«Πρόκληση και κίνητρο η Γαλλία»
Η Γαλλία θα είναι η 5η χώρα όπου θα αγωνιστεί ο Σπύρος Μπαλωμένος μετά τις Γερμανία, Νορβηγία, Σουηδία και Αυστρία. Για το αν θα είναι η τελευταία πριν επιστρέψει στην Ελλάδα και αν αυτή τη φορά μείνει παραπάνω από ένα χρόνο (όπως το συνηθίζει) μόνο εκείνος γνωρίζει: «Ήταν ένα όνειρο ζωής να παίξω στην Γαλλία, μία πρόκληση για μένα. Το Γαλλικό πρωτάθλημα είναι καλύτερο από το Αυστριακό. Υπάρχει το κίνητρο της παραμονής, αλλά και κάτι καινούργιο πάντα σου δίνει ώθηση. Μου αρέσει να γνωρίζω κόσμο και σίγουρα δεν είναι τυχαίο πως έχω πάει σε πολλές χώρες. Ίσως αυτή τη φορά να υπάρχουν οι προϋποθέσεις να παραμείνω παραπάνω. Το συμβόλαιο είναι μέχρι τον Ιούνιο, αλλά υπάρχει οψιόν ανανέωσης και εφόσον μείνει η ομάδα στην 1η κατηγορία έχω τον πρώτο λόγο για να μείνω».

«Δουλεύουν ποιοτικά στις ακαδημίες»
Για το τι του έχει κάνει εντύπωση στην νέα του ομάδα: «Διαθέτει μία από τις καλύτερες ακαδημίες στη Γαλλία. Φέρνουν παιδιά ακόμα και από άλλες χώρες που τους φιλοξενούν σε ξενώνες. Επενδύουν στα νέα παιδιά. Δουλεύουν ποιοτικά. Πολλά από αυτά ακολουθούν και την πρώτη ομάδα. Η ομάδα παίζει σε ένα κλειστό χωρητικότητας 3.000 θεατών που είναι μόνο για χάντμπολ και βόλεϊ. Η πόλη είναι μικρή και ζεστή, ενώ η Βαρκελώνη απέχει μόλις δύο ώρες»
Τέλος για το αν σκοπεύει να πάει και σε άλλη χώρα προτού ολοκληρώσει την καριέρα του ο 33χρονος τόνισε: «Ποτέ δεν ξέρεις. Εξάλλου στα αγγλικά το όνομα μου είναι Balomenos και στην Ισπανία το χάντμπολ λέγεται Balonmano (γέλια)».

No comments