ΣΤΗ ΣΠΡΙΝΓΚΕ Ο ΧΑΡΗΣ ΜΑΛΛΙΟΣ! - greekhandball.com

Τελευταία νέα

ΣΤΗ ΣΠΡΙΝΓΚΕ Ο ΧΑΡΗΣ ΜΑΛΛΙΟΣ!


Το μεγάλο βήμα για το εξωτερικό έκανε ο Χάρης Μάλλιος. Ο 25χρονος πλέι μέικερ υπέγραψε για 1+1 χρόνια στην Σπρίνγκε και έγινε ο 17ος εν ενεργεία έλληνας χαντμπολίστας που θα αγωνιστεί στο εξωτερικό!
Στην γερμανική ομάδα της 3ης κατηγορίας θα έχει συμπαίκτες τον πίβοτ Νίκο Τζούφρα και τον αριστερό ίντερ Θόδωρο Ευαγγελίδη, ο οποίος επίσης συμφώνησε με τον σύλλογο πριν λίγες ημέρες.
Ο νεαρός περιφερειακός εξαργύρωσε την εξαιρετική φετινή του χρονιά στον Διομήδη Άργους, με τον οποίο κατέκτησε το Τσάλεντζ Καπ, -πετυχαίνοντας στους τελικούς με την Βάκερ Τουν 15 γκολ- το πρωτάθλημα Ελλάδος, ενώ ψηφίστηκε και κορυφαίος πλέι μέικερ της Α1 Ανδρών ΟΠΑΠ!

«Όνειρο ζωής»

Ο Χάρης Μάλλιος τόνισε στην επίσημη ιστοσελίδα της ΟΧΕ: «Ήταν κάτι που το ήθελα πολλά χρόνια και έχω δουλέψει για αυτό. Την δεδομένη χρονική στιγμή έκανα την καλύτερη επιλογή. Θα επιστρέψω στις προπονήσεις περίπου σε ένα μήνα, αφού τελικά ο τραυματισμός στον καρπό μου ήταν πιο σοβαρός. Είναι ένα όνειρο ζωής και πηγαίνω για να είμαι πρωταγωνιστής, όχι για να γυρίσω σε 1-2 χρόνια στην Ελλάδα. Θέλω να καθιερωθώ και να κάνω βήματα προς τα πάνω. Σίγουρα έπαιξε ρόλο η παρουσία του προπονητή, αλλά και των δύο ακόμα Ελλήνων. Μετά την κατάκτηση του Ευρωπαϊκού είχα κάποιες προτάσεις από Γερμανία και Ελβετία, αλλά θεωρώ πως η Σπρίνγκε ήταν η καλύτερη επιλογή. Θέλω να ευχαριστήσω την διοίκηση του Διομήδη, τους συμπαίκτες μου και τον προπονητή μου. Τους είμαι ευγνώμων για όλα. Ο Διομήδης είναι η οικογένεια μου, προσπάθησα να μην παρασυρθώ από τα δυνατά συναισθήματα που νιώθω για την ομάδα και να προχωρήσω στην καριέρα μου. Η συνεργασία με τον Δημήτρη Δημητρούλια ήταν άψογη και μου έμαθε πολλά».
Προπονητής στη Σπρίνγκε είναι ο ομοσπονδιακός τεχνικός της Ρωσίας, Όλεγκ Κουλεσόφ και η ομάδα φέτος έχασε την άνοδο στην 2η κατηγορία για έναν μόλις βαθμό.

2 comments

Anonymous said...

Μπράβο ρε Μάγιο!
Σου εύχομαι οτι καλύτερο!

<< Ο οικοδεσπότης στην Κομανου Κυψέλης που σε ψείριζε στο Poker κάθε παρασκευή το 2009-10 >>

Χααααχαχαχαχαχαχαχαχαχ!

Anonymous said...

καλό το εξωτερικό ...αλλά 3η κατηγορία Γερμανίας; παίχτες της Εθνικής;
Ξέρω βέβαια, η σιγουριά ενός μισθού. Καλή τύχη πάντως & σε ανώτερα!!!