Δήλωση Τάσσου Χειβιδόπουλου για το θέμα των αθλητών - greekhandball.com

Τελευταία νέα

Δήλωση Τάσσου Χειβιδόπουλου για το θέμα των αθλητών


Από http://www.diomidis-handball.gr
Σχετικά με το φλέγον ζήτημα των ορίων ηλικίας και αποδέσμευσης αθλητών που ταλανίζει τον χώρο του handball το τελευταίο διάστημα, ο Α’ Αντιπρόεδρος της Ο.Χ.Ε. και μέλος της Διοικούσας επιτροπής του Διομήδη, Τάσσος Χειβιδόπουλος προέβη στην ακόλουθη δήλωση-απάντηση στο σχετικό άρθρο του δημοσιογράφου Νίκου Μαχαίρα.

Θα θέλαμε, με την ευκαιρία, να δηλώσουμε ότι η τοποθέτηση του κυρίου Χειβιδόπουλου πρεσβεύει απόλυτα και την επίσημη θέση του σωματείου μας στο συγκεκριμένο ζήτημα, καθώς θεωρούμε ότι αποτελεί μια από τις θεμελιώδεις αποφάσεις για την ανάπτυξη του αθλήματος που όλοι αγαπάμε.

"Αγαπητέ Νίκο Μαχαίρα,

Με αφορμή το σημερινό σου άρθρο σχετικά με το θέμα που εισήγαγαν οι αθλητές-τριες στο ΔΣ για την ΓΣ και το οποίο δεν έγινε δεκτό από την πλειοψηφία του ΔΣ, θεωρώ ότι θα πρέπει να πω με σαφήνεια την δική μου άποψη πριν την ΓΣ (αφού υποχρεώσεις μου δεν μου επέτρεψαν να είμαι στην συνεδρίαση του ΔΣ). Με απόλυτο σεβασμό στην άποψη της πλειοψηφίας την οποία άλλωστε θα εισηγηθεί το ΔΣ στην ΓΣ , πιστός όμως στις πάγιες απόψεις μου (τις οποίες έχω εκφράσει παλαιότερα τόσο στο ΔΣ όσο και στις Γενικές Συνελεύσεις) για την μεγαλύτερη ελευθερία στην κινητικότητα των αθλητών-τριών, θεωρώντας ότι αυτό θα τονώσει το άθλημά μας και θα αναβαθμίσει τα πρωταθλήματα μας, θα υποστηρίξω στην ΓΣ την εισήγηση των αθλητών-τριών η οποία θεωρώ ότι είναι στη σωστή κατεύθυνση."

Τάσσος Χειβιδόπουλος
Α' Αντιπρόεδρος ΟΧΕ

No comments