Σ' ευχαριστούμε εμείς Αλέξη!!!!!!! - greekhandball.com

Τελευταία νέα

Σ' ευχαριστούμε εμείς Αλέξη!!!!!!!

Ένας αθλητής «κόσμημα», παράδειγμα για τους νεότερους, ένας από τους μεγαλύτερους που ανέδειξε το ελληνικό χάντμπολ στα 37 χρόνια ιστορίας του και το διαφήμισε σε όλον τον κόσμο, ο Αλέξης Αλβανός αποφάσισε να αποσυρθεί από την Εθνική ομάδα. Μετά από 16 χρόνια προσφοράς στην Ανδρική ομάδα και 22 χρόνια σε όλες τις μικρές Εθνικές ομάδες, έχοντας προσφέρει τα μέγιστα στις μεγαλύτερες επιτυχίες του αθλήματος, όπως οι δύο έκτες θέσεις στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του 2005. Είναι ο μοναδικός Έλληνας χαντμπολίστας που κατάφερε με ομάδα του εξωτερικού -την Γερμανική Γκούμερσμπαχ- να κατακτήσει ευρωπαϊκό τρόπαιο, το EHF cup το 2009.

«Τιμή που φόρεσα το Εθνόσημο»

Ο 34χρονος Αλέξης Αλβανός ανακοίνωσε την απόφαση του, γράφοντας τις παρακάτω λέξεις:
«Μετά από 16 χρόνια ως μέλος της Εθνικής Ομάδος Ανδρών τελειώνει εδώ το ταξίδι μου. Ένα ταξίδι γεμάτο στιγμές χαράς αλλά και λύπης, συγκίνησης, στεναχώριας, αγωνίας.... που η καθεμία της ξεχωριστά θα μείνει χαραγμένη μέσα μου.
Πάνω από όλα όμως η δημιουργία της δεύτερης οικογένειας μου είναι ίσως η μεγαλύτερη νίκη σε αυτά τα 16 χρόνια.
Νιώθω υποχρεωμένος να ευχαριστήσω ολόψυχα τον κάθε συμπαίχτη μου προσωπικά, όλους τους προπονητές που είχα και τον κόσμο που ήταν στο πλευρό μας στα εύκολα και στα δύσκολα.
Επίσης τον κάθε έναν άνθρωπο της ομοσπονδίας ξεχωριστά που συνετέλεσε όλα αυτά τα χρόνια στη ομαλή λειτουργία της ομάδος.
Τέλος το μεγαλύτερο μου ευχαριστώ το χρωστάω στην οικογένεια μου, που στήριζε όλα αυτά τα χρόνια αυτή την προσπάθεια και ιδιαίτερα την σύζυγο μου που αγαπούσε και αγαπάει την Εθνική Ομάδα όσο και εγώ.
Ήταν τιμή μου κάθε φορά που φορούσα το Εθνόσημο, κάθε φορά που άκουγα τον Εθνικό Ύμνο, κάθε στιγμή που βρισκόμουν δίπλα σου...
Σε ευχαριστώ για όλα ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ!!

Αλέξης Αλβανός»

7 comments

Anonymous said...

Πάει και αυτός...Ο τελευταίος των μοικανών....!!! Έκλεισε η πόρτα...που λένε!
Δουλιά, δουλιά, μόνο δουλιά..από εδώ και πέρα σε όλα τα επίπεδα μήπως δούμε αποτελέσματα και προκρίσεις σε 10 χρόνια πάλι!

Αλέξη εμείς ευχαριστούμε για όλα...ΑΞΙΟΣ!!!

Anonymous said...


Συνεχίζει τις προκλήσεις λίγες μέρες μόνο πριν την διεξαγωγή του τρίτου τελικού του Πρωταθλήματος της Α1 χάντμπολ ανάμεσα στην ΑΕΚ και τον Διομήδη ο δήμαρχος Άργους, Δημήτρης Καμπόσος, ο οποίος τα έβαλε με τους οπαδούς της ΑΕΚ και την Ομοσπονδία.

Αναλυτικά:

«κύριοι της ΟΧΕ σας ρωτάω : 1) πόσα χρήματα δώσατε στους πρωταθλητές Ευρώπης (ΔΙΟΜΗΔΗ ΑΡΓΟΥΣ) για την κατάκτηση του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος;;; ΤΙΠΟΤΑ (είναι η απάντηση). 2)Τι τις κάνετε τις 600.000 ευρώ( περίπου) κάθε χρόνο που πέρνετε απο το κράτος;;;;(ΔΙΕΞΆΓΕΤΑΙ ΕΛΕΓΧΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ) 3) Ποιά είναι η θέση σας για τα «ΝΤΑΗΛΙΚΙΑ» μερικών οπαδών που δηλητηριάζουν το άθλημα και ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ Α.Ε.Κ. (Πιστεύετε κύριοι οτι το άθλημα θα πρέπει να διεξάγεται στη ΖΟΥΓΚΛΑ ΤΗΣ ΑΛΗΤΕΙΑΣ για να κερδίζει ο ποιό τραμπούκος ;;;;) ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΜΟΥ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΝΑ ΒΓΑΛΕΤΕ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΣΚΑΣΜΟ!!!!!!!

ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ ΕΥΡΩΠΗΣ !!!!Ο ΔΙΟΜΗΔΗΣ ΑΡΓΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΜΑΡΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΤΑΘΟΥΜΕ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ ΜΕ ΟΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ !!!!».

Anonymous said...

Αγαπητέ Αλέξη Αλβανέ,

Είναι τιμή μου που σε παρακολούθησα στους Ολυμπιακούς του 2004, είναι τιμή μου που είχα στην Εθνική μου ομάδα την ποιότητα του χαρακτήρα σου, είναι τιμή μου που σε γνώρισα έστω & λίγο από κοντά, είναι τιμή μου να υποκλίνομαι στο μεγαλείο ενός ΑΘΛΗΤΗ & ΑΝΘΡΩΠΟΥ της δικής σου ποιότητας.

Σ' ευχαριστώ για τα όσα προσέφερες στο Ελληνικό handball, μέσα & έξω από τα γήπεδα.

Φίλαθλος & πατέρας αθλητή

Anonymous said...

Αγαπητε Αλεξη

Εμεις σ'ευχαριστουμε για ολα!!!Γιατι φωναζες παντα παρων οταν σε καλουσε η χωρα σου να τιμησεις το εθνοσημο.Γιατι ησουν ενας απο αυτους που εκαναν τη χωρα μας γνωστη στον παγκοσμιο χαρτη του χαντμπολ.Να εισαι παντα γερος εσυ και η οικογενεια σου.Σ'ευχαριστουμε αλλη μια φορα απο καρδιας.

ΥΓ:Μακαρι και τα υπολοιπα παιδια να μπορουσαν να ελεγαν το δικο τους αντιο οπως επρεπε....

ΥΓ2: Φιλε 7:53 ειναι λαθος ν'αναφερεις το τι ειπε οποιαδηποτε ομαδα ή παραγοντας ή προπονητης ή αθλητης ή φιλαθλος στη συγκεκριμενη αναρτηση.

Anonymous said...

Φιλε Αλεξη.

Θελω να σε ευχαριστησω ως ανθρωπος του αθληματος για ολα οσα μας προσφερες σε εθνικο και παγκοσμιο επιπεδο.Επισης ως μελος συλογου με την ιδιοτητα του προεδρου σε ευχαριστω γιατι με την ποιοτητα σου σαν αθλητης και σαν ανθρωπος αποτελεις θετικο προτυπο για ολα τα παιδια που απασχολει ο συλλογος.Ειμαι περηφανος που σε γνωρισα απο κοντα και που ειχα την τιμη να σε βραβευσω.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΥΠΑΡΙΣΣΗΣ ΓΑΣ ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ
ΙΩΑΝΝΟΥ ΛΕΩΝΙΔΑΣ

Anonymous said...

Έτσι γίνεται. Όταν ο άνθρωπος είναι αδαής, απαίδευτος και απολίτιστος βάλει κατά δικαίων και αδίκων για να πουλήσει εκδούλευση στους ψηφοφόρους. Από ουσία τίποτα.΄Ή αλλιώς, από βλαχοκλητήρας βλαχοδήμαρχος.

Υ.Γ. Βλάχος είναι αυτός που φέρεται σαν τέτοιος όπου και αν ζει, όχι αυτός που κατάγεται από οπουδήποτε...

Anonymous said...

Ευχαριστούμε εμείς αγόρι μου!Εύχομαι η νεότερη γενιά να παραδειγματιστεί από την πορεία και τη στάση σου σε όλα τα επίπεδα!Να αγαπήσει το εθνόσημο όπως εσύ, και τότε ίσως να υπάρχει μια ελπίδα.