Μάλλιος: «Οποιοσδήποτε θα έκανε το ίδιο με εμένα» - greekhandball.com

Τελευταία νέα

Μάλλιος: «Οποιοσδήποτε θα έκανε το ίδιο με εμένα»

Την απόφασή του να πάρει μεταγραφή για τη Στραλζούντερ, παρότι είχε ξεκινήσει την προετοιμασία του με τον Διομήδη εξήγησε στο NovaΣΠΟΡ FM 94,6 ο Χάρης Μάλλιος. «Δύσκολα θα επέστρεφα στην Ελλάδα», είπε. Ο διεθνής πλέι μέικερ αναφέρθηκε στην απόφασή του να συνεχίσει την καριέρα του στην τρίτη κατηγορία χάντμπολ της Γερμανίας, αλλά και για τις σχέσεις που κράτησε με την ομάδα του Άργους. Παράλληλα σχολίασε τη διαφορά επιπέδου που υπάρχει στο άθλημα, ανάμεσα στις δύο χώρες, τονίζοντας πως δεν θα επέστρεφε εύκολα στην Ελλάδα για να αγωνιστεί.

Αναλυτικά, όσα είπε στην εκπομπή «Playball» με τους Κώστα Χατζηδημητρίου, Μάνο Ζερβάκη και Αλεξάνδρα Αξενίδου:


Για την ξαφνική μεταγραφή του στην Στραλζούντερ: «Ήταν ξαφνικό, γιατί προετοιμαζόμουν για τη χρονιά με τον Διομήδη. Παρασκευή βράδυ χτύπησε το τηλέφωνό μου και δεν μπορούσα να αρνηθώ αυτήν την ευκαιρία. Οποιαδήποτε κατηγορία το χάντμπολ στη Γερμανία είναι σε τοπ επίπεδο. Είχα και άλλες προτάσεις από εξωτερικό, όμως επέλεξα αυτήν. Μου παρουσίασαν ένα οικονομικό πλάνο που μου άρεσε. Έχουν ανέβει δύο κατηγορίες τα τελευταία χρόνια και χτίζουν την ομάδα για να καταφέρουν να ανέβουν περισσότερο».

Για το πώς ξεπεράστηκαν τα προβλήματα της Στραλζούντερ, που στο παρελθόν είχε υποβιβαστεί λόγω χρεών: «Δεν έγινε κάτι που δεν μπορεί να γίνει στην Ελλάδα. Χρειάζεται οργάνωση, ώστε να βρεθούν οι χορηγοί. Υπάρχουν πολλοί μικροί χορηγοί στην Στραλζούντερ, όχι ένας μεγάλος».

Για τις σχέσεις του με τον Διομήδη: «Σίγουρα δεν είναι όπως πριν. Εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα. Ο καθένας το ίδιο με εμένα θα έκανε. Εγώ ήμουν ξεκάθαρος απέναντί τους, όπως και αυτοί δεν μου έκλεισαν το δρόμο. Στην Ελλάδα γίνονται πολύ αργά βήματα και χρειαζόμουν να πάω ένα βήμα παραπέρα. Δεν σταματάω να ονειρεύομαι και πιστεύω πως τα καλύτερα είναι μπροστά».

Για το επίπεδο στη Γερμανία: «Σε κάθε αγώνα είναι sold out. Σε γήπεδο 800 θέσεων έχει πάνω από χίλιους φιλάθλους σε κάποια ματς. Το ευχαριστιέσαι. Νιώθεις πιο… αθλητής».

Για το προηγούμενο πέρασμά του απ’ τη Γερμανία: «Είχαν συμβεί πολλά. Δεν φοβάμαι, έχω όνειρα και νομίζω πως κάθε εμπόδιο γίνεται για καλό. Πρέπει να τα ξεπερνάμε και να προχωράμε μπροστά. Είναι μυστήριο τι έγινε, ακόμα και για μένα. Δεν ξεκινήσαμε καλά, είχαμε προβλήματα με τους χορηγούς και έφυγα στους οκτώ μήνες, παρά το διετές συμβόλαιο. Διεκδικώ ακόμα τα χρήματα δικαστικά».

Για την μεταγραφή του στην Στραλζούντερ: «Υπάρχει ηρεμία και όλα πάνε καλά. Είμαστε μέσα στους στόχους μας, υπάρχει προγραμματισμός για την άνοδο. Είμαι πολύ ευχαριστημένος. Έχω διετές συμβόλαιο. Τα πράγματα έχουν δυσκολέψει πολύ για μεταγραφή σε μεγαλύτερη κατηγορία. Είχα κι άλλες προτάσεις, όμως κανείς δεν με ικανοποίησε όσο αυτή η πρόταση. Υπάρχουν παίκτες από άλλες χώρες, που λόγω διαφοράς στο νόμισμα, κλείνουν χαμηλότερες συμφωνίες. Έχω στο μυαλό μου μόνο την άνοδο με την Στραλζούντερ».

Για την επιστροφή του στην Ελλάδα, μετά την προηγούμενη θητεία του στην Γερμανία: «Έπαιξαν πολλά πράγματα τον ρόλο τους. Είχα και ένα τραυματισμό και ίσως επηρέασε κι αυτό. Δεν είχα πρόβλημα προσαρμογής».

Για το φετινό επίπεδο του πρωταθλήματος στην Ελλάδα: «Ο Διομήδης έχει τρομερή οργάνωση, με επαγγελματίες παίκτες και προπονητή που κάνει σκληρή δουλειά. Δεν περίμενα ότι θα είναι αήττητος, όμως τίποτα δεν είναι τυχαίο. Όλα γίνονται μετά από σκληρή δουλειά και κόπο».

Για το αν θα επέστρεφε στην Ελλάδα για τον Διομήδη: «Ο Διομήδης είναι μέσα στην καρδιά μου, γιατί έζησα τις μεγαλύτερες μου στιγμές σ’ αυτόν. Δεν θα έλεγα όμως ότι δεν θα πήγαινα αλλού, δεν μπορείς να ξέρεις τι γίνεται. Δεν στοχεύω όμως να επιστρέψω γρήγορα στην Ελλάδα. Δεν το έχω καν στο μυαλό μου. Είναι δύσκολο να πείσουν έναν αθλητή να επιστρέψει στο ελληνικό πρωτάθλημα. Δεν υπάρχουν οι εγγυήσεις, εκτός αν έρθει κάτι σούπερ, όμως είναι πολύ δύσκολο να γίνει κάτι τέτοιο».

Για τους περσινούς τελικούς με την ΑΕΚ: «Δεν ισχύουν όσα ακούστηκαν για τις σχέσεις μου με την ΑΕΚ. Προσπαθούσαν με κάποιον τρόπο να μας τρομοκρατήσουν, ώστε να αποσυντονιστούμε. Γι’ αυτό και πήραμε το πρωτάθλημα».

Για τα επεισόδια των τελικών: «Είναι πολύ λυπηρό να συμβαίνουν τέτοια πράγματα. Πάντα υπάρχει στο πίσω μέρος του μυαλού κάθε αθλητή να μην απογοητεύεται. Δεν πιστεύω πως κάποια στιγμή θα πάψουν να υπάρχουν αυτά, όμως πρέπει να μειωθούν όσο γίνεται».

Για το πώς τον αντιμετωπίζουν οι Γερμανοί: «Δεν μου έχει κάνει εντύπωση. Απλά αναρωτιούνται πως έχουμε φτάσει σ’ αυτό το σημείο. Προσπαθώ να παρουσιάσω ένα όμορφο περιβάλλον, όμως δεν έχω εκλάβει κάτι αρνητικό. Απ’ την πρώτη θητεία μου στη Γερμανία μου έλεγαν πόσο ζηλεύουν τον τρόπο ζωής των Ελλήνων».

Για το επίπεδο ακαδημιών συγκριτικά με Ελλάδα και Γερμανία: «Στις μικρές ηλικίες δεν υστερούμε σε τίποτα μέχρι τα 16-17, συγκριτικά με τις προηγμένες χώρος στο άθλημα. Μετά είναι πολύ δύσκολο να κρατήσεις ένα παιδί στο χώρο». 

No comments