Διομήδης: Δάσκαλος και Τουνγκελίδης οι νέες προσθήκες - greekhandball.com

Τελευταία νέα

Διομήδης: Δάσκαλος και Τουνγκελίδης οι νέες προσθήκες

Σε δύο ακόμα μεταγραφές προχώρησε ο Διομήδης, ύστερα από αυτές των Σεϊρεκίδη, Παπαδόπουλου Α., Κοτανίδη. Πρόκειται για τον 19χρονο αριστερός ίντερ (1,90) Ευγένη Τουνγκελίδη από τη Δράμα 86 και τον 23χρονο δεξί εξτρέμ Αντώνη Δάσκαλο από τον Φίλιππο Βέροιας.

«Είμαι πανευτυχής για την μεταγραφή μου στην μεγάλη ομάδα του Διομήδη και θα προσπαθήσω με την δουλειά μου, τον ιδρώτα μου και μέσα από τις προπονήσεις να δείξω την αξία μου. Ευχαριστώ πολύ την μεγάλη μου οικογένεια της Δράμας 1986, που με βοήθησε να φτάσω στο επίπεδο που βρίσκομαι. Γνωρίζω πολύ καλά σε ποια ομάδα έχω έρθει και θα παλέψω να βοηθήσω όσο μπορώ για να φτάσει τους στόχους της», τόνισε με δηλώσεις του στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου ο Τουνγκελίδης ενω ο Δάσκαλος
από την πλευρά του δήλωσε «Ευχαριστώ πολύ την εμπιστοσύνη που μου δείχνει η ομάδα του Διομήδη. Μετά από δύο χρόνια απραξίας έχω την ευκαιρία να ασχοληθώ ενεργά ξανά με το αγαπημένο μου άθλημα. Θα προσπαθήσω να φανώ αντάξιος των προσδοκιών και να πετύχουμε τους στόχους που έχει θέσει η ομάδα».

No comments