Ξεκίνημα με Αϊβάζη η ΦΘΙΑ (βίντεο) - greekhandball.com

Τελευταία νέα

Ξεκίνημα με Αϊβάζη η ΦΘΙΑ (βίντεο)

Την φετινή ομάδα της Φθίας χάντμπολ παρουσίασε η διοίκηση, στην πρώτη συγκέντρωση που έγινε στο καφέ «Venezia» στην οδό Διάκου. Διοίκηση, προπονητής και παίκτες είχαν την ευκαιρία να γνωριστούνε μεταξύ τους και να θέσουν τους στόχους τους για τη νέα αγωνιστική περίοδο στην Α2 Εθνική Κατηγορία. Στην συγκέντρωση βρέθηκε και το μεγάλο «μεταγραφικό Μπαμ» της διοίκησης Γιάννης Αιβάζης. Ο έμπειρος 37χρονος play maker μίλησε για την ομάδα τους στοχους και το χάντμπολ στην Ελλάδα γενικά:

«Η συνεργασία μου με την ομάδα της Φθίας, προέκυψε από ένα μεταξύ μας παιχνίδι στα μπαράζ της νέας Ιωνίας, που έπαιζα εγώ πέρυσι και
έλεγα μάλιστα να τελειώσω το χάντμπολ μετά τον αγώνα με τη Φθία και επεισοδιακά κιόλας, αλλά τελικά αυτό το επεισοδιακά, κατέληξε σε αγάπη.

Το σημαντικότερο πράγμα από τον τρόπο που σκέφτομαι εγώ και από την πορεία μου στο χάντμπολ είτε στην Α1 μέχρι πρόπερσι είτε στην Α2 τώρα προς το τέλος της καριέρας μου, είναι ότι αυτό που πρέπει να αναπτυχθεί τελικά είναι η αγάπη προς το άθλημα, γιατί είναι ένα άθλημα το οποίο αγαπώ πάρα πολύ εδώ και 25 χρόνια μιας και το υπηρετώ, άσχετα αν το κύριο επάγγελμά μου είναι ηθοποιός. Το χάντμπολ πρέπει να αναπτυχθεί και επιτέλους να αγαπήσουμε γενικά τον αθλητισμό μέσα σε αυτό το δύσκολο καιρό που περνάμε εδώ και αρκετά χρόνια.

Τις περισσότερες φορές, οι άνθρωποι που έχουν αγάπη γι' αυτό που κάνουνε, όπως ο Νίκος και ο Θανάσης που διοικούν την ομάδα της Φθίας, η αγάπη και το όραμά τους, το να δουν την τοπική τους ομάδα κάπου ψηλότερα και η επιμονή τους, τις περισσότερες φορές βγαίνει σε καλό. Γιατί αυτό που πρέπει να κάνουμε τελικά, είναι να αγαπάμε κάτι για να μπορέσει να πετύχει. Η ομάδα της Λαμίας και όλα τα παιδιά, έχουν όλες τις προϋποθέσεις να πρωταγωνιστήσουν στο χάντμπολ και όχι μόνο στην Α2, αλλά ακόμη και να ανέβει και να αποκεντρωθεί το μονοπώλιο των μεγάλων ομάδων, όπως είναι ο ΠΑΟΚ, η  ΑΕΚ και ειδικά ο Πανελλήνιος στο χάντμπολ. Εδώ και πάρα πολλά χρόνια έχουμε σπαταλήσει πολλές ευκαιρίες σαν Έλληνες αφού αν και έχουμε τις προϋποθέσεις, τις εγκαταστάσεις και πολλά άλλα πράγματα δεν μπορούμε να στηρίξουμε αυτό που φτιάχνουμε και αυτό που συμβαίνει στην πολιτική ζωή μας.

Εγώ ήρθα εδώ με την προϋπόθεση, ότι θα είμαι χρήσιμος στην ομάδα και ότι θα μπορέσουμε να την αναβαθμίσουμε και να την ανεβάσουμε ή να την κρατήσουμε τουλάχιστον σε μεγάλα επίπεδα. Εγώ φέτος θα δώσω το 100% των δυνάμεών μου για να βοηθήσω όσο μπορώ περισσότερο και αγωνιστικά και απ' έξω την ομάδα της Λαμίας. Η Φθία Λαμίας, είναι η πρώτη επαρχιακή ομάδα στην οποία θα παίξω. Μου έχουν γίνει προτάσεις, αλλά δεν έχω παίξει. Έχω παίξει σε μεγάλες ομάδες, οι οποίες παίξανε και στο Τσάμπιονς Λιγκ και θεωρώ ότι η Λαμία είναι μία από τις δυνάμεις, η οποία θα πρωταγωνιστήσει τα επόμενα χρόνια. »

Πηγή: Star Λαμίας



Ο Γιάννης Αϊβάζης στη Φθία Λαμίας από LAMIASTARGR


No comments