Τελευταίο σφύριγμα για τον Θεοδοσάκη - greekhandball.com

Τελευταία νέα

Τελευταίο σφύριγμα για τον Θεοδοσάκη

Τίτλοι τέλους από την ενεργό δράση για τον πρόεδρο του ΣΥΔΧΕΒΕ Γιάννη Θεοδοσάκη , ο οποίος υπηρέτησε το χάντμπολ από όλες τις θέσεις και σίγουρα θα παραμείνει κοντά στο άθλημα ώστε να προσφέρει με την πολύτιμη εμπειρία και αγάπη του από οποιαδήποτε θέση επιλέξει.

Το «τελευταίο σφύριγμα», από τον Γιάννη Θεοδοσάκη φιλανθρωπικό αγώνα  για τον Σύλλογο Γονέων Παιδιών με Νεοπλασματικές Ασθένειες "ΛΑΜΨΗ", τον οποίο διοργάνωσε η ΑΕΠ Πανόραμα με τη συμμετοχή του ΠΑΟΚ και του
Φοίβου. Ο Γιάννης Θεοδοσάκης βραβεύθηκε από το Σύνδεσμο Διαιτητών Βορείου Ελλάδος και την ΑΕΠ Πανόραμα και μάλιστα εκτέλεσε πέναλτι για λογαριασμό του ΠΑΟΚ κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Τον τελευταίο αγώνα ο Γιάννης Θεοδοσάκης τον διαιτήτευσε μαζί με τον Παναγιώτη Στεφανίδη,  ο οποίος δήλωσε «Μεγάλη μου τιμή χθες που πήρα μέρος στο φιλανθρωπικό αγώνα της ΛΑΜΨΗΣ. Ακόμα μεγαλύτερη η τιμή που μου έκανε όμως ο φίλος μου ο Γιάννης που με επέλεξε για να είμαι μαζί του στον τελευταίο του αγωνα. Του εύχομαι ολόψυχα καλή συνεχεία στο χώρο και ευτυχία στη ζωή του».

Με ανάρτηση του στο Facebook ο Γιάννης Θεοδοσάκης για τα «31 χρόνια χάντμπολ» ευχαριστεί έναν μεγάλο δάσκαλο του αθλήματος τον Δημήτρη Σκούφα και όχι μόνο:

«Σ' ευχαριστώ Δημήτρη Σκούφα που το έφερες στη ζωή μου! Τον Άρη Θεσσαλονίκης, τον Ολυμπιακό Πατρών, το Αδαμάντιος Καλαμαρί, την ομάδα της Πολεμικής Αεροπορίας και τον ΣΥΔΧΕΒΕ που μου έδωσαν την ευκαιρία να το χαρώ από όλες τις πλευρές!

Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους εσάς που μεγάλωσα μαζί σας και μεγαλώσατε μαζί μου!Είναι πολλά τα χρόνια και δύσκολο να συγκρατήσεις το δάκρυ!Το δάκρυ αυτό το χαρίζω σ' εσάς που το φέρατε στα μάτια μου χθες το απόγευμα και με κόπο το συγκράτησα!

Ευχαριστώ θερμά τους αθλητές και τους παράγοντες του ΦΟΙΒΟΥ ΣΥΚΕΩΝ(από τα πρώτα βήματα μου υπήρξαμε αντίπαλοι ως αθλητές), του ΠΑΟΚ, της Α.Ε.Π. ΠΑΝΟΡΑΜΑΤΟΣ και του ΣΥΔΧΕΒΕ γιατί μου χάρισαν αυτό το υπέροχο τελευταίο απόγευμα με την αθλητική περιβολή του διαιτητή!

Φύλη, ένα ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου και δεν ξεχνάω ότι στο ΡΕΚΟΡ ΓΚΙΝΕΣ που κατάφερες εκείνο το απόγευμα, ήμασταν συμπαίκτες!
Αντίο στης νιότης το κοντό παντελονάκι...το κράτησα όσο περισσότερο μπόρεσα!»

Πηγή: http://handballteam.blogspot.gr/

No comments