Χριστόφορος Μπακαούκας: "Οι μεγάλες αγάπες δεν χωρίζουν ποτέ! ΑΕΚ σ΄αγαπώ, εις το επανιδείν" - greekhandball.com

Τελευταία νέα

Χριστόφορος Μπακαούκας: "Οι μεγάλες αγάπες δεν χωρίζουν ποτέ! ΑΕΚ σ΄αγαπώ, εις το επανιδείν"

Είναι στιγμές σαν και αυτή, που είναι πολύ δύσκολο να εκφράσεις τα συναισθήματα με λέξεις. Γιατί θα ήταν πολύ δύσκολο και συνάμα επίπονο για τον Χριστόφορο Μπακαούκα να αποτυπώσει τις σκέψεις του σε κείμενο, στο οποίο θα ανακοίνωνε το τέλος στην καριέρα του. Μία καριέρα γεμάτη μεγάλες στιγμές και επιτυχίες.

Ήρθε όμως το πλήρωμα του χρόνου για τον εμβληματικό αρχηγό του Χάντμπολ της ΑΕΚ. Ο “Μπάκα” επέλεξε το AEK LIVE για να αποχαιρετήσει τους Ενωσίτες οπαδούς και όλους τους φίλους του, με τους οποίους δέθηκε και έγινε οικογένεια. Με μία συγκινητική επιστολή του στο AEK LIVE ο Χριστόφορος ανακοίνωσε την αποχώρησή του από την ενεργό δράση.

Τα λόγια είναι περιττά. Διαβάστε την επιστολή του Μπακαούκα:


«Ήρθε η στιγμή της αποχώρησης μου από το αγαπημένο μου άθλημα και ομάδα. Το μυαλό λέει μπορεί το σώμα αντέχει αλλά οι συνθήκες τής ζωής πρέπει να σταματήσεις. Φεύγω έχοντας ζήσει πολύ μεγάλες στιγμές στιγμές χαραγμένες στη καρδιά στιγμές που δεν πρόκειται να ξεχάσω ποτέ.

Θέλω να πω ότι ένα μεγάλο ευχαριστώ στον υπέροχο κόσμο της ΑΕΚ για όλα όσα μου χάρισε στιγμές μαγικές απόκτησα φίλους αδέρφια που ξέρω ότι θα είναι εκεί οπότε τους χρειαστώ και αυτοί εμένα επίσης. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους προπονητές μου που όλα αυτά τα χρόνια συνεργαστήκαμε και ιδιαίτερα Τον Τάκη Τηλεμάχου,που με έκανε να αγαπήσω το χαντμπολ όλους τους συμπαίκτες μου για όλα αυτά τα χρόνια της πορείας μου στο άθλημα

Θα ήθελα να αναφερθώ ιδιαίτερα σε δύο άτομα τον Γιώργο και τον Φάνη.

Τον Γιώργο τον ξέρω 23 χρόνια τον Φάνη 11. Δεν είναι φίλοι μου. Είναι οικογένεια μου. Έχουμε ζήσει πολλά, χαρές, λύπες. Έχουμε πραγματοποιήσει κάποια από τα όνειρα μας. Δημιουργήσαμε τις δικές μας οικογένειές

Μάγκες μου η τελευταία χρονιά δίχως εσάς ήταν δύσκολη, σας ευχαριστώ για όλα. Το μεγαλύτερο ευχαριστώ θέλω να το πω στην οικογένεια μου, την Τάνια, τον Γιώργο και τον Νίκο που τα όνειρα μου έγιναν και δικά τους. Ήταν εκεί στα εύκολα αλλά και στα δύσκολα.

ΥΓ: ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΓΑΠΕΣ ΔΕΝ ΧΩΡΙΖΟΥΝ ΠΟΤΕ! ΑΕΚ ΣΑΓΑΠΩ, ΕΙΣ ΤΟ ΕΠΑΝΙΔΕΙΝ

Πηγή: AEK LIVE

No comments