Ευθύμης Πιπελίδης: "Έπραξα το καθήκον μου με πλήρη ευσυνειδησία" - greekhandball.com

Τελευταία νέα

Ευθύμης Πιπελίδης: "Έπραξα το καθήκον μου με πλήρη ευσυνειδησία"

Την αποχώρηση του από τον Φοίβο Συκεών, ανακοίνωσε ο Ευθύμης Πιπελίδης. Μετά από δυο επιτυχημένες σεζόν, στον πάγκο της ομάδας, ο Βεροιώτης τεχνικός δεν θα συνεχίσει στον πάγκο της ομάδας της Θεσσαλονίκης. Ο Ευθύμης Πιπελίδης δήλωσε:

"Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Φοίβο Συκεών και ειδικά τον πρόεδρο κ. Αντώνη Σαουλίδη καθώς και τον κ. Τάσο Κουμπίδη  για την άριστη συνεργασία των τελευταίων δυο σεζόν και την τιμή που μου έκαναν να συμμετέχω σε έναν παραδοσιακά μεγάλο σύλλογο. Έπραξα το καθήκον μου με πλήρη ευσυνειδησία, ακεραιότητα και με
μοναδικό γνώμονα την πρόοδο και το συμφέρον της ομάδας. Προστριβές και εντάσεις όμως με τους αμέσους συνεργάτες μου εντός και εκτός γηπέδου, επέφεραν φθορά στις προσωπικές μας σχέσεις. Δεν μετανιώνω διότι έγιναν μέσα στο πλαίσιο της καλής λειτουργίας του τμήματος με ότι αυτό συνεπάγεται.. Η θερμότητα παράγεται δια της τριβής. Εύχομαι σε όλους τους συντελεστές του συλλόγου, υγεία και πρόοδο σε αυτούς και τις οικογένειες τους.
Με εκτίμηση.
Πιπελίδης Ευθυμιος"

No comments