Η "σημαία" του ΑΣΕΔ, Γρηγόρης Χατσατουριάν σε ρόλο team manager - greekhandball.com

Τελευταία νέα

Η "σημαία" του ΑΣΕΔ, Γρηγόρης Χατσατουριάν σε ρόλο team manager

Αυτός είναι ο νέος τίτλος του Γρηγόρη Χατσατουριάν στην ανδρική ομάδα Χάντμπολ του ΑΣΕ Δούκα, ο οποίος θα λειτουργήσει ώς συνδετικός κρίκος μεταξύ αγωνιστικού τμήματος και διοίκησης, έχοντας οριστικά αποφασίσει να "κρεμάσει" τα παπούτσια του.

Ο Ολυμπιονίκης της Αθήνας μίλησε στο ased.gr και απάντησε σε ερωτήσεις για πώς ο ίδιος αντιμετωπίζει το νέο του ρόλο...


"Κρέμασες" οριστικά τα παπούτσια σου ή μπορεί να μας επιφυλάσσεις νέα έκπληξη στο μέλλον;

Πέρυσι τέτοια εποχή ένιωσα ότι έπρεπε να κάνω κάτι και εγώ από την μεριά  μου για το συλλογο της
καρδιας μου.  Έτσι λοιπόν πήρα την απόφαση να επανέλθω στην ενεργό δράση μετά από τόσα χρόνια και σε μια  προχωρημένη ηλικία, μια πολύ ριψοκίνδυνη απόφαση τόσο για την υγεία μου όσο και για τον αθλητικό μου εγωισμό ... που είχε χτυπηθεί απο τα σημάδια του χρόνου.

Ένα χρόνο μετά νιώθω πολύ τυχερός για την εξέλιξη της απόφασης μου.. Νιώθω τυχερός που συμμετείχα σε αυτήν την καταπληκτική παρέα , περήφανος για όλους μου τους συμπαίκτες και για όλα όσα καταφέραμε μαζί. Και δεν ήταν λίγα. Σας ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου όλους , έναν προς έναν.

Ένα σχόλιο για τον νέο σου ρόλο ως "team manager" της ανδρικής ομάδας...

Πλέον έχω αναλάβει έναν νέο ρόλο στην ομάδα. Θα προσπαθήσω με όλες μου τις δυνάμεις να βοηθήσω το σύλλογο να συνεχίσει την λαμπρή του διαδρομή και να βάλω και εγώ ένα λιθαράκι και μια προσωπική πινελιά. Οι αρμοδιότητες μου έχουν να κάνουν κυρίως με το ρόστερ της ομάδας και το σχεδιασμό της.

Πόσο εύκολο είναι να έχεις διοικητικό ρόλο σε μια ομάδα που ηγήθηκες για τόσα χρόνια ως παίκτης;

Οι προϋποθέσεις είναι ιδανικές... Αν υπήρχε η δυνατότητα να γίνει μια ιστορική αναδρομή για το ποιος παράγοντας έχει επενδύσει τα περισσότερα χρήματα στο Handball, χωρις να γνωρίζω τα νούμερα  είμαι σίγουρος ότι τα οποτελεσματα θα έδειχναν την οικογένεια Δούκα.  Η οποία έχει την τύχη να περιβάλεται από ανθρώπους όπως οι Θεόφιλος Βάτης, Χρήστος Γιαννάδης, Παναγιώτης Φελούκας και αλλους βέβαια που λατρεύουν το σύλλογο και επί δεκαετίες προσφέρουν τα μέγιστα. Οι εγκαταστάσεις μας είναι εκπληκτικές ενώ τα φυτώρια τροφοδοτουν διαρκώς την αντρική ομάδα με σημαντικούς αθλητές.

Τι σε οδήγησε στην απόφαση αυτή;

Κάτι που μας λείπει και θα είναι η πρώτη μου προτεραιότητα… H σύνδεση με το παρελθόν μας. Θέλω πολύ να ξανά αγκαλιάσουμε όλους  τους αθλητές και όχι μόνο, που έχουν περάσει από την ομάδα. Να τους κάνουμε να νιώσουν πόσο σημαντικοί είναι και πόσο πολύ τους χρειαζόμαστε.

Τι να περιμένουν οι φίλοι της ομάδας τη νέα αγωνιστική περίοδο; 

Ο σχεδιασμός για την επόμενη χρονιά έχει ξεκινήσει. Στόχος όπως πάντα είναι να έχουμε ένα ανταγωνιστικό σύνολο που θα τα δίνει όλα μέσα στο γήπεδο και θα χαιρόμαστε να το παρακολουθούμε.

No comments