Translate

Στείλτε μας αποτελέσματα-συνθέσεις-νέα για τις κατηγορίες Α2-Β εθνικής στη διεύθυνση stathis70@gmail.com

Τρίτη, 22 Νοεμβρίου 2016

Αθλητές παράδειγμα προς μίμηση

Έχουμε γράψει αρκετές φορές, ότι ο σκοπός του συγκεκριμένου ιστολογίου, με τα όσα κακά και καλά του, είναι να διατηρήσει ζωντανό το ενδιαφέρον του κόσμου του αθλήματος και αν μπορεί να συμβάλλει στο να πάει ενα βήμα εμπρός.

Στα πλαίσια αυτά, σήμερα θα παρουσιάσουμε ενα διαφορετικό θέμα, που ελπίζουμε να αποτελέσει φωτεινό παράδειγμα και πρότυπο για τους μικούς αθλητές και αθλήτριες που ασχολούνται με τη χειροσφαίριση και ταυτόχρονα δίνουν την καθημερινή μάχη στο σχολείο, για να περάσουν σε μια σχολή που θα τους εξασφαλίσει το επαγγελματικό τους μέλλον.

 Έτσι σήμερα θα ασχοληθούμε με αυτό το θέμα και θα παρουσιάσουμε τη γενιά των γεννηθέντων το
1998 της Πυλαίας, που εκτός από διακεκριμένοι αθλητές με πρωταθλήματα και συμμετοχές σε εθνικές ομάδες, κατάφεραν να αριστεύσουν στα μαθήματα τους και να περάσουν σε σχολές με πολύ υψηλές βάσεις και μάλιστα στην πρώτη τους επιλογή.

Πρόκειται για τους Παπαβλασσόπουλο Δημήτρη (Ιατρική ΑΠΘ), Σιούλη Νικόλαο (Ιατρική ΑΠΘ), Ξυνιά Γεώργιο (Ιατρική Ιωαννίνων), Ανθομελίδη Γεώργιο (Οικονομικό ΠΑΜΑΚ), Αντωνιάδη Θεόδωρο (Μηχανολόγων Μηχανικών Πολυτεχνείο Θεσσ/κης), Χαραλαμπάκη Φώτη (Φαρμακευτική Πάτρας), Παπαγεωργίου Δημήτριο (Πολιτικών Μηχανικών Πολυτεχνείο Θεσσ/κης), Αλατσατιανό Ιωάννη (Χημικό ΑΠΘ), Καλόμοιρο Ιωάννη (ΤΕΦΑΑ Θεσσαλονίκης), Μπικιάρη Ρίζο (Χημικό ΑΠΘ) και Νικολαϊδη Ηλία (Μηχανικών παραγωγής και διοίκησης Ξάνθη). Ζ

Ζητήσαμε σε τέσσερα από αυτά τα παιδιά να μας απαντήσουν σε κάποιες ερωτήσεις και να τι μας απάντησαν:

Παπαβλασσόπουλος Δημήτρης (Ιατρική ΑΠΘ)

1. Που οφείλεται η επιτυχία σας ως πρωταθλητές και παράλληλα και ως άριστοι μαθητές;
Και στα δύο καθοριστικό ρόλο έπαιξε η αφοσίωση στους εκάστοτε στόχους. Για να πετύχεις σε οτιδήποτε απαιτείται να αφιερώσεις χρόνο και να έχεις πάθος για αυτό.

2.Σχολείο – Αθλητισμός. Συμπληρωματικές ή Ανταγωνιστικές δραστηριότητες;
Η ενασχόληση με τον αθλητισμό μπορεί φαινομενικά να κλέβει χρόνο από το διάβασμα , όμως στην πραγματικότητα αποτελεί ένα ευχάριστο διάλειμμα από αυτό ενώ παράλληλα διατηρεί το σώμα σε μια υγιή κατάσταση.  

3. Πόσες ώρες προπόνησης καθημερινά; πως συνδυάζονται με το διάβασμα ;
Ο χρόνος που αφιέρωνα στις προπονήσεις ρυθμιζόταν από τον όγκο διαβάσματος που είχα, οπότε υπήρχαν περίοδοι που προπονούμουν καθημερινά από 1,5 ώρα την ημέρα ,το οποίο γινόταν χωρίς να στερούμαι άλλα πράγματα, απλά με ένα απλό πρόγραμμα.

4. Τι θυσίασες ως έφηβος γυμνασίου και λυκείου για να ακολουθήσεις το πρόγραμμά σου;
Σε αυτήν την περίπτωση δεν γίνεται λόγος για θυσία αλλά για επιλογή. Ήταν επιλογή μου να χάσω κάποιες βόλτες με τους φίλους μου για να πάω σε αγώνες ή να μην συμμετέχω στην εκδρομή της Γ ‘ Λυκείου ώστε να πάω στο παγκόσμιο σχολικό πρωτάθλημα στη Ρουέν. 

5. Τι αποκόμισες από το χάντμπολ και τις εμπειρίες σου τα 6 χρόνια πρωταθλητισμού;
Μέσα από το χάντμπολ δημιουργήθηκαν γνωριμίες ακόμα και φιλίες όντας ομαδικό άθλημα. Τα ταξίδια ,οι αγώνες, οι κοινοί στόχοι και τελικά η επίτευξή τους, είναι μια ξεχωριστή εμπειρία και νιώθω τυχερός που την έζησα.  

6. 4 Πανελλήνια πρωταθλήματα, Διεθνείς διακρίσεις (σερβία), Παγκόσμιο σχολικό, BEACH HANDBALL, κλιμάκια εθνικής , εθνική εφήβων… ποια στιγμή σε σημάδεψε ιδιαίτερα ; 
Προσωπικά, θα θυμάμαι για πάντα τους αγώνες ,σε οποιαδήποτε διοργάνωση και να ήταν αυτοί, όπου όλη η ομάδα είχε καταβληθεί από το πάθος της για το παιχνίδι και τη νίκη σε κάθε μάχη , ανεξαρτήτως του τελικού αποτελέσματος της διοργάνωσης.

7.Τι θα συμβούλευες τους νεότερους αθλητές;
Ο πρωταθλητισμός δεν είναι εύκολη ενασχόληση και σίγουρα δεν είναι απαραίτητο ολοι να το απολαμβάνουν. Οι νέοι λοιπόν αθλητές χρειάζεται να ξεκαθαρίσουν τους στόχους τους και τις επιθυμίες τους και όχι να  αμφιταλαντεύονται διότι αυτό επιβαρύνει και το σώμα και το μυαλό.

Ξυνιάς Γεώργιος (Ιατρική Ιωαννίνων)
1. Που οφείλεται η επιτυχία σας ως πρωταθλητές και παράλληλα και ως άριστοι μαθητές;
Ο πρωταθλητισμός και οι άριστες επιδόσεις στα μαθήματα αποτυπώνουν τις ιδανικές συνθήκες που μας είχαν διαμορφώσει οι προπονητές μας και οι γονείς μας. Και από τις δύο αυτές πλευρές είχαμε πάντοτε τη στήριξή τους προκειμένου να αριστεύσουμε στο σχολείο το οποίο είχε και προτεραιότητα και στην συνέχεια να εξοικονομούμε χρόνο για την προπόνηση

2.Σχολείο – Αθλητισμός. Συμπληρωματικές ή Ανταγωνιστικές δραστηριότητες;
Αυτές οι δύο δραστηριότητες πρέπει να συνυπάρχουν στην καθημερινότητα των νέων διότι έτσι ολοκληρώνονται σαν προσωπικότητες. αναμφίβολα οι εμπειρίες που αποκτά  ένα άτομο από τον αθλητισμό είναι μοναδικές και μόνο το σχολείο δεν αρκεί για να τις προσφέρει στους μαθητές. Αυτό όμως δεν αποκλείει και την αντίστροφη περίπτωση.

3. Πόσες ώρες προπόνησης καθημερινά; πως συνδυάζονται με το διάβασμα ;
Κάθε χρονια οι προπονήσεις και οι ώρες που έκανα την εβδομάδα, διαφοροποιούνται. Στην α΄ λυκείου ,τη χρονιά που εφαρμόστηκε η τράπεζα θεμάτων πήγαινα καθημερινά στις 2ωρες προπονήσεις ,αποφοίτησα με βαθμό 19,1 και το μονο που συνόδευε την καθημερινότητά μου ήταν το χάντμπολ και το διάβασμα.

4. Τι θυσίασες ως έφηβος γυμνασίου και λυκείου για να ακολουθήσεις το πρόγραμμά σου;
Η αλήθεια είναι ότι δεν θυσίασα τίποτα. Ελεύθερο χρόνο είχα κάθε μέρα και με τους φίλους μου βρισκόμουν κάθε μέρα. Εκμεταλλευόμουν τον ελεύθερο χρόνο μου κάνοντας προπόνηση που αποτελούσε έναν από τους πιο γνήσιους τρόπους ψυχαγωγίας και οι φίλοι μου ήταν οι συμπαίχτες μου !!!! 

5. Τι αποκόμισες από το χάντμπολ και τις εμπειρίες σου τα 6 χρόνια πρωταθλητισμού;
Κάτι πάρα πολύ σημαντικό που αποκόμισα από τα έξι χρόνια ήταν η πραγματοποίηση των επιθυμιών μου. Και αυτές έγιναν πραγματικότητα επειδή αποτελούσαν δική μου θέληση. ήθελα να γίνω πρωταθλητής ,όπως και οι συμπαίκτες μου και τα καταφέραμε! Ήθελα να εισαχθώ στην ιατρική και τα κατάφερα, διότι μόνο η θέληση των γονιών μου και των καθηγητών μου δεν θα ήταν αρκετή.

6. 4 Πανελλήνια πρωταθλήματα, Διεθνείς διακρίσεις (Σερβία), Παγκόσμιο σχολικό,BEACH HANDBALL,κλιμάκια εθνικής ,εθνική εφήβων… ποια στιγμή σε σημάδεψε ιδιαίτερα ; 
Η σημαντικότερη στιγμή για μένα ήταν η κατάκτηση του τρίτου συνεχόμενου πανελλήνιου πρωταθλήματος στην Νέα Ιωνία στο τέλος της Α λυκείου. Πέρα από την άριστη επίδοσή μου στο σχολείο, είχα και μμια εξαιρετική εμφάνιση στην τελική φάση του πρωταθλήματος έχοντας στον τελικό ποσοστό ευστοχίας στα σουτ 100% (5/5)

7.Τι θα συμβούλευες τους νεότερους αθλητές;
Πρέπει να γνωρίζουν πως είναι δυνατόν να πραγματοποιήσουν τις επιθυμίες τους. Αυτό φυσικά θα επιτευχθεί με την υπομονή και την επιμονή που θα επιδείξουν καθ΄όλη τη διάρκεια της νεαρής τους ηλικίας. 

Παπαγεωργίου Δημήτριο (Πολιτικών Μηχανικών Πολυτεχνείο Θεσσ/κης)

1. Που οφείλεται η επιτυχία σας ως πρωταθλητές και παράλληλα και ως άριστοι μαθητές;
Από την αρχή της κάθε χρονιάς είχαμε συγκεκριμένους στόχους με την ομάδα και με το σχολείο. Μας βοήθησε πολύ η στήριξη των καθηγητών στο σχολείο , των προπονητών μας ,των συμπαικτών μας στο γήπεδο και των γονέων μας.  Επίσης υπήρχε πίστη σε εμάς και στη δουλειά μας. 

2.Σχολείο – Αθλητισμός. Συμπληρωματικές ή Ανταγωνιστικές δραστηριότητες;
Εφόσον μπορείς μνα πετύχεις και στα δύο , κρατώντας ισορροπία μεταξύ τους , είναι συμπληρωματικές δραστηριότητες. 

3. Πόσες ώρες προπόνησης καθημερινά; πως συνδυάζονται με το διάβασμα ;
Στην Γ΄ λυκείου προτεραιότητα ήταν το διάβασμα. Οι προπονήσεις ήταν 5-6 ώρες την εβδομάδα και βοηθούσαν να ξεφεύγω από αυτό. 

4. Τι θυσίασες ως έφηβος γυμνασίου και λυκείου για να ακολουθήσεις το πρόγραμμά σου;
Αφού επιλέγεις τον αθλητισμό , κάνεις θυσίες. Αρκετές φορές οι βόλτες, οι καφέδες και γενικά οι έξοδοι αντικαταστάθηκαν από προπονήσεις. 

5. Τι αποκόμισες από το χάντμπολ και τις εμπειρίες σου τα 6 χρόνια πρωταθλητισμού;
Εκτός από τις χαρές και λύπες , κέρδισα παρέες και σημαντικούς φίλους και απέκτησα υγιή τρόπο ζωής. 

6. 4 Πανελλήνια πρωταθλήματα, Διεθνείς διακρίσεις(σερβία),Παγκόσμιο σχολικό,BEACH HANDBALL,κλιμάκια εθνικής ,εθνική εφήβων… ποια στιγμή σε σημάδεψε ιδιαίτερα ; 
Την περίοδο ΄13-΄14 στη Αθήνα , στον τελικό του πρωταθλήματος  με τον Πανελλήνιο, που χάναμε με 8 γκολ και καταφέραμε να γυρίσουμε το ματς ,να ισοφαρίσουμε και στο τέλος να κερδίσουμε το πρωτάθλημα.  

7.Τι θα συμβούλευες τους νεότερους αθλητές;
Να μην σταματούν να προσπαθούν και να προπονούνται καθημερινά. Όποιος δουλεύει ανταμείβεται. 

Αλατσατιανός Ιωάννης (Χημικό ΑΠΘ)

1. Που οφείλεται η επιτυχία σας ως πρωταθλητές και παράλληλα και ως άριστοι μαθητές;
Η τήρηση του καθημερινού προγράμματος και η κατάλληλη κατανομή χρόνου σε προπονήσεις και διάβασμα ήταν κάτι που μας βοήθησε και στην συνέπεια στις υποχρεώσεις μας. 

2.Σχολείο – Αθλητισμός. Συμπληρωματικές ή Ανταγωνιστικές δραστηριότητες;
Σε καμία περίπτωση ανταγωνιστικές. Νομίζω ως η μία βοηθούσε την άλλη. Ο αθλητισμός, ήταν τρόπος εκτόνωσης και διασκέδασης την περσινή χρονιά. 

3. Πόσες ώρες προπόνησης καθημερινά; πως συνδυάζονται με το διάβασμα ;
Σε συνεννόηση με τους προπονητές οι ώρες προπόνησης ήταν σε ώρες που δεν επιβάρυναν το πρόγραμμά μας. 7-9 ώρες την εβδομάδα. 

4. Τι θυσίασες ως έφηβος γυμνασίου και λυκείου για να ακολουθήσεις το πρόγραμμά σου;
Οι θυσίες ήταν κυρίως σε εξόδους και βόλτες με  φίλους

5. Τι αποκόμισες από το χάντμπολ και τις εμπειρίες σου τα 6 χρόνια πρωταθλητισμού;
Πολλές χαρές και λύπες. Νομίζω ότι το ταξίδι μου μέχρι στιγμής στο χώρο του χάντμπολ καλύπτει τις όποιες θυσίες. Στον υλικό τομέα κέρδισα έναν υγιεινό τρόπο ζωής και πολλούς καλούς φίλους!

6. 4 Πανελλήνια πρωταθλήματα, Διεθνείς διακρίσεις (Σερβία), Παγκόσμιο σχολικό, BEACH HANDBALL, κλιμάκια εθνικής ,εθνική εφήβων… ποια στιγμή σε σημάδεψε ιδιαίτερα ; 
Το πανελλήνιο πρωτάθλημα ’13-΄14 στην Αθήνα. Είναι ένα 5ημερο που δύσκολα θα ξεχάσω. Δύσκολα παιχνίδια με πολύ ένταση και πάθος.

7. Τι θα συμβούλευες τους νεότερους αθλητές;
Να κυνηγούν τα όνειρά τους με όλο τους τον εαυτό. Επιμονή , υπομονή , πολύ προπόνηση και να μην τα παρατούν στα δύσκολα. 

Κλείνοντας θα θέλαμε να δώσουμε συγχαρητήρια στα παιδιά για την ωριμότητα τους και την επιμονή τους, στους προπονητές τους που κατάφεραν να τα αναδείξουν και να τα διαπαιδαγωγήσουν, αλλά κυρίως τους γονείς που στάθηκαν δίπλα τους σε όλη αυτή τη δύσκολη διαδρομή!!! 


**Η φωτό από το 2011 που ξεκίνησε το ταξίδι αυτών των μικρών παιδιών σε ηλικία 13 ετών

Δεν υπάρχουν σχόλια: