Οι "Βρεττοί" και οι "Δίκαιοι" είστε εσείς!!! - greekhandball.com

Τελευταία νέα

Οι "Βρεττοί" και οι "Δίκαιοι" είστε εσείς!!!

Αναγκάζομαι να γράψω λίγες γραμμές, γιατί τον τελευταίο καιρό είχα διαπιστώσει, αρκετά περίεργα πράγματα σε σχέση με τη λειτουργία του ιστολογίου, με τις υποψίες μου να βγαίνουν αληθινές ύστερα από μια "ανταλλαγή απόψεων" σε δίκτυο κοινωνικής δικτύωσης. Πριν περάσω στην ουσία, θα κάνω μια μικρή αναδρομή, στο πώς μου παραχωρήθηκε η διαχείριση αυτού εδώ του χώρου και το τι έχει συμβεί στη διάρκεια του χρόνου.

Το ιστολόγιο δημιουργήθηκε τον Οκτώβριο του 2007 από τον νυν υπεύθυνο του Γραφείου τύπου της ΟΧΕ, κ. Κώστα Χατζηδημητρίου. Το 2010 μου παραχωρήθηκε η συνδιαχείριση αρχικά και μετέπειτα η αποκλειστική διαχείριση, αφού ο Κώστας προσλήφθηκε στην Ομοσπονδία και δεν μπορούσε να ελέγχει και ταυτόχρονα να ανήκει στο payroll του ελεγχόμενου, σύμφωνα
με τον κώδικα δεοντολογίας των δημοσιογράφων.

Από το 2010 εως το 2017 κύλησε πολύ νερο στ' αυλάκι. Ο κριτικός λόγος και η αντίθετη άποψη έκαναν δειλά δειλά την εμφάνιση τους στην αρχή, ενω επεκτάθηκαν στη συνέχεια. Σε αυτά τα επτά χρόνια, υπήρξαν φορές που μου έγιναν νουθεσίες, στήθηκαν προβοκάτσιες, κατηγορήθηκα ως γραφείο τύπου φίλων μου ή και συλλόγων, λοιδωρήθηκα με "φωτογραφικά" δελτία τύπου στη σελίδα της ΟΧΕ, ενω δυο φορές απειλήθηκα ευθέως και μάλιστα με τρόπο άτιμο που δεν ταιριάζει σε άντρες!!! Πάντα η αιτία, η αρθρογραφία και η πολιτική του ελεύθερου σχολιασμού. Βλέπετε, αυτά τα δυο είναι οι βασικές αιτίες που το άθλημα πάει κατά διαόλου και όχι η έλλειψη αξιοκρατίας, οι αποκλεισμοί, το γλύψιμο και η ρουφιανιά, το οικονομικό και ατομικό συμφέρον και οι παρατυπίες.

Παρόλα αυτά, η πολιτική παρέμεινε η ίδια, αφού η κρίση ενός εκάστου είναι σεβαστή και ικανή να διαπιστώσει τον διάλογο, από την κακοήθεια και το κουτσομπολιό. Αυτό δεν άρεσε και δεν αρέσει. Δυστυχώς μερικοί με αφορμή αυτό το γεγονός, εισχώρησαν για να κάνουν τη "δουλειά" τους  και να πετύχουν το στόχο τους, που δεν ήταν άλλος από το να χρεωθώ εγώ τον κατευθυνόμενο σχολιασμό και να μαλώσω με φίλους μου, αφού πολλά σχόλια καταφέρονται εναντίον τους και πιο συγκεκριμένα σε 6 άτομα (συμβούλους του ΔΣ, προπονητές και διαιτητές). Σε δυο από αυτούς μάλιστα δημιουργήθηκε σοβαρό πρόβλημα!!! Ενίοτε και για ξεκάρφωμα γινόταν αναφορά σε άτομα με τα οποία έχω σοβαρή διάσταση απόψεων, ώστε το ρεπερτόριο να φαίνεται πλήρες. Δηλαδή όλη η προσπάθεια είναι να δημιουργηθεί κλίμα, ότι με την ανοχή μου, φίλοι μου δέχονται ανοίκειες επίθεσεις ή να συσχετιστώ εγώ με τους σχολιαστές!!!

Έτσι και με τα νεα "αστέρια" που εμφανίστηκαν στο προσκήνιο με τα ονόματα "Δημήτρης Βρεττός" και "Δίκαιος". Ιδίως για τον αποκαλούμενο ως "Δημήτρης Βρεττός", μου έκανε εντύπωση πως όταν έγραφα -πάντα επώνυμα- ενα σχόλιο, εμφανίζονταν 10 δικά του και μάλιστα αποπροσανατολιστικά, εξαφανίζοντας το δικό μου. Οι περισσότερες δε αναφορές, εις βάρος φίλων μου. Ο δε "Δίκαιος" όταν κατάλαβα ποιος είναι, μόλις του απευθύνθηκα προσωπικά, εξαφανίστηκε!!!


Ούτε μια προβοκάτσια δεν είστε ικανοί να στήσετε. Οι "Βρεττοί" και οι "Δίκαιοι" είστε εσείς!!!

Στάθης Παπαχαρτοφύλης

No comments