Στον ΓΑΣ Καματερού ο Κώστας Μιμίκος - greekhandball.com

Τελευταία νέα

Στον ΓΑΣ Καματερού ο Κώστας Μιμίκος


Σε μια ακόμα μεταγραφή προχώρησε ο νεοφώτιστος στην Α1 ανδρών ΓΑΣ Καματερού, ο οποίος απέκτησε τον ταλαντούχο αριστερό ίντερ Κώστα Μιμίκο. Η ανακοίνωση του συλλόγου αναφέρει:

"Ο ΓΑΣ Καματερού ανακοινώνει την απόκτηση του αθλητή Κώστα Μιμίκου από τον Κένταυρο Αγρίας Βόλου. Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τον σύλλογο της Αγρίας για την ολοκλήρωση της μεταγραφής. Ο Κώστας Μιμίκος είναι ένας αθλητής γεμάτος ταλέντο και όρεξη για δουλειά και του ευχόμαστε να έχει υγεία και καλή αθλητική χρονιά."

Απο την πλευρά του ο νεοαποκτηθείς Κώστας Μιμίκος δήλωσε: "Θέλω να
ευχαριστήσω τον σύλλογο της Αγρίας για την στήριξη και την αγάπη που μου έδειξαν όλα αυτά τα χρόνια. Για εμένα πλέον η μεταγραφή στον ΓΑΣ Καματερού ανοίγει μια νεα σελίδα στην καριέρα μου. Θέλω να ευχαριστήσω την διοίκηση και τον προπονητή κ. Μεσσήνη, για την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν. Ανυπομονώ να ξεκινήσει η νέα αγωνιστική χρονιά και να παίξω πρώτη φορά στην καριέρα μου στην Α1 ανδρών."



No comments