Και φέτος στον Διομήδη ο Ιούλιος Αργυρού - greekhandball.com

Τελευταία νέα

Και φέτος στον Διομήδη ο Ιούλιος Αργυρού

Στον Διομήδη θα αγωνιστεί και την φετινή σεζόν ο διεθνής Κύπριος παίκτης μας Ιούλιος Αργυρού, καθώς συμφώνησε με τη Διοίκηση των Λύκων για ανανέωση της συνεργασίας του. Ο Ιούλιος Αργυρού αναδείχθηκε την περσινή χρονιά 3 φορές πολυτιμότερος στην Handball Premier, ενώ ψηφίστηκε και ως ο καλύτερος playmaker του Πρωταθλήματος, στην ανάδειξη της All Star Team, στο τέλος της σεζόν.

Ο Ιούλιος Αργυρού δήλωσε : «Με μεγάλη μου χαρά και ενθουσιασμό θα συνεχίσω και φέτος να προσφέρω τις
υπηρεσίες μου σαν Λύκος, στον μεγάλο αυτόν σύλλογο που λέγεται Διομήδης Άργους. Αυτό που δεν κατάφερε η διοίκηση να κάνει τις προηγούμενες χρονιές, το πέτυχε φέτος σε μεγάλο βαθμό και αυτό ήταν να κρατήσει τον βασικό κορμό της περσινής περιόδου. Ήταν κάτι που το επιθυμούσα πολύ, το ίδιο και οι συμπαίκτες μου, πράγμα που δείχνει πόσο δεμένη σαν ομάδα είμαστε και πως αυτό που χτίσαμε την περσινή περίοδο, δεν θέλαμε με τίποτα να το χαλάσουμε. Η περσινή περίοδος για μένα ήταν περίοδος προσαρμογής και αυτό που θα υποσχεθώ στους συμπαίκτες μου και στον κόσμο του Διομήδη, είναι ότι θα δουν ακόμα περισσότερα πράγματα από μένα φέτος. Ανυπομονώ πως και πως να ξεκινήσει η προετοιμασία, να βρεθώ με τους παλιούς και νέους μου συμπαίκτες και να ξεκινήσουμε δουλειά, γιατί μας περιμένει μια μεγάλη σεζόν γεμάτη συναισθήματα. Από την πλευρά μου να καλωσορίσω τον coach Κώστα Δεληγιάννη στην οικογένεια του Διομήδη και είμαι σίγουρος πως μαζί θα κάνουμε τα πάντα για να πετύχει τους στόχους του και φέτος ο σύλλογος. Θέλω και επίσημα να συγχαρώ τον coach Δημήτρη Δημητρούλια για την μεγάλη πρόκληση και ευκαιρία που του εδόθη. Είμαι σίγουρος ότι θα πετύχει πολλά! Στον μόνο ένα χρόνο συνεργασίας που είχα μαζί του, έχω μάθει πάρα πολλά και του είμαι ευγνώμων».

No comments