Η Καρέλα η πρώτη μεταγραφή του ΓΑΣ Καματερού - greekhandball.com

Τελευταία νέα

Η Καρέλα η πρώτη μεταγραφή του ΓΑΣ Καματερού

Στον ΓΑΣ Καματερού θα αγωνίζεται την επόμενη χρονιά η Άντζελα Καρέλα, όπως ανακοίνωσε η νεοφώτιστη ομάδα. Αναλυτικά η ανακοίνωση:

"Ο ΓΑΣΚ ανακοινώνει την μεταγραφή της διεθνούς αθλήτριας Άντζελας Καρελα. Υποδεχόμαστε την Άντζελα και τις ευχόμαστε μια καλή σεζόν με υγεία πάνω από όλα. Αυτή είναι η πρώτη μεταγραφή για την ομάδα των γυναικών στην Α1 και φυσικά η ενίσχυση τής ομάδας θα συνεχιστεί τις επόμενες μέρες με κύριο στόχο την δημιουργία μια ανταγωνιστικής ομάδας."

Σε δηλώσεις της η αθλήτρια ανέφερε "Ειμαι πολυ χαρουμενη που θα γινω και εγω ενα μελος της οικογενειας του Καματερου. Γνωριζοντας
αθλητριες του συλλογου καθως και τον προπονητη πιστευω πως η προσαρμογη μου στην ομαδα θα ειναι πολυ ευκολη και θα γινει πολυ καλη δουλεια. Απο την μερια μου θα προσπαθησω να βοηθησω την ομαδα να πετυχει ολους τους στοχους που εχει θεσει για τη φετινη σεζον στην Α1. Θα ηθελα τελος να πω ενα μεγάλο ευχαριστώ στον κυριο Δανηλο, στον κύριο Σταμουλη και στον κύριο Ιωάννου για την εμπιστοσύνη στο πρόσωπο μου."

Ο προπονητής του συλλόγου Μένος Δανήλος ανέφερε "Kαλωσορίζουμε  την Άντζελα στην οικογένεια του ΓAΣK και της ευχόμαστε να έχει καλή αθλητική χρόνια χωρίς τραυματισμους πραγματοποιωντας τους στόχους της ομάδας που είναι η καθιέρωση στην A1 εθνική κατηγορία."

No comments