Ανανέωσε με Διομήδη ο Σωτήρης Αϊβαλιώτης - greekhandball.com

Τελευταία νέα

Ανανέωσε με Διομήδη ο Σωτήρης Αϊβαλιώτης

Τη φανέλα των Λύκων θα φοράει και για την ερχόμενη αγωνιστική σεζόν ο περιφερειακός μας Σωτήρης Αϊβαλιώτης, αφού συμφώνησε με την Διοίκηση της ομάδας για ανανέωση της συνεργασίας του.

Ο Σωτήρης Αϊβαλιώτης δήλωσε: «Είμαι πολύ χαρούμενος που θα συνεχίσω για άλλη μια χρονιά να είμαι μέλος της οικογένειας του Διομήδη. Στην περσινή χρονιά αντιμετωπίστηκαν αρκετές δυσκολίες και καταφέραμε όλοι μαζί να φτάσουμε όσο το δυνατόν πιο μακριά. Βλέποντας ότι ο κορμός της ομάδας έχει
παραμείνει ίδιος με πέρσι, δεν μπορείς παρά να νιώθεις ενθουσιασμό που θα ξανασυνεργαστείς με άτομα που ήδη γνωρίζεις και εκτιμάς, αλλά και ανυπομονησία για να δεις τι θα μπορέσουμε να καταφέρουμε φέτος. Θέλω και εγώ με την σειρά μου να ευχηθώ τα καλύτερα στον Κώστα Δεληγιάννη και είμαι σίγουρος ότι θα τα καταφέρουμε όλοι μαζί. Εύχομαι με την νέα χρονιά ,με το πάθος και την σκληρή δουλειά να καταφέρουμε να φτάσουμε τους στόχους μας και φυσικά πάνω απ' όλα να υπάρχει υγεία»

No comments