Ανανέωσαν Σοφικίτης και Γουναράς στον Λεωνίδα - greekhandball.com

Τελευταία νέα

Ανανέωσαν Σοφικίτης και Γουναράς στον Λεωνίδα

Ο Α.Ο.Λεωνιδας Αγιων Αναργυρων ανακοίνωσε την ανανέωση της συνεργασίας για έναν ακόμη χρόνο, με τους Χρήστο Σοφικίτη και Αρτεμη Γουναρά.

Ο Χρήστος Σοφικίτης δήλωσε: "Είμαι πολύ χαρούμενος που θα αγωνιστώ για τρίτη συνεχόμενη χρονια στην ομάδα του Λεωνιδα στην οποία έχω περάσει δυο πολύ όμορφες και επιτυχημένες χρονιές. Καθε χρόνια ειναι και μια καινούργια πρόκληση και μαζί με τους συμπαίκτες μου και τον προπονητή μας πιστεύω πως θα καταφέρουμε και πάλι να πετύχουμε τον στόχο μας και να είναι και αυτή η χρόνια επιτυχημένη. Τελος θα ήθελα να ευχαριστήσω τον προπονητή μου και την διοίκηση της ομάδας που θα είμαι και φέτος μέλος αυτής της οικογένειας."

Από την πλευρά του ο Αρτέμης Γουναρας ανέφερε: "Είμαι πολύ χαρούμενος για την ανανέωση της
συνεργασίας μου με το ιστορικό σωματείο του Λεωνίδα. Για μένα η φετινή χρονιά αποτελεί μία πρόκληση καθώς μετά από μία επιτυχημένη περσινή σεζόν, καλούμαστε τόσο προσωπικά όσο και σαν ομαδα να ανταπεξέλθουμε στους στόχους του συλλογου. Θα ήθελα να ευχαριστήσω προσωπικά την διοίκηση και τον προπονητή της ομάδας του ΑΟ Λεωνιδα για την εμπιστοσύνη που δείξανε στο πρόσωπο μου για δεύτερη συνεχή σεζόν και να ευχηθώ μία καλή χρονιά χωρίς τραυματισμούς σε μένα και τους συμπαίκτες μου."


No comments