Σημαντική ενίσχυση με Ράτσικα για το Καματερό - greekhandball.com

Τελευταία νέα

Σημαντική ενίσχυση με Ράτσικα για το Καματερό

Πολύ δυνατά στο μεταγραφικό παζάρι της Α1 Γυναικών έχει μπει ο νεοφώτιστος ΓΑΣ Καματερού, ο οποίος είναι αποφασισμένος να πρωταγωνιστήσει την φετινή περίοδο. Έτσι μετά την Άντζελα Καρέλα, απέκτησε και την διεθνή τερματοφύλακα Νίκη Ράτσικα για έναν χρόνο με υποσχετική από τον ΠΑΟΚ.

Η ανακοίνωση του συλλόγου αναφέρει: «Ο ΓΑΣ Καματερού είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την απόκτηση της διεθνούς τερματοφύλακας Νίκη Ρατσικα από τον ΠΑΟΚ. Θέλουμε να ευχαριστήσουμε την διοίκηση του ΠΑΟΚ και τον Δημήτρη
Χασεκίδη για την ολοκλήρωση της συμφωνίας. Ευχόμαστε στην Νίκη μια χρονιά γεμάτη υγεία και πολλές επιτυχίες. Πιστεύουμε ότι η προσθήκη της θα ανεβάσει επίπεδο την ομάδα μας».

Η Νίκη Ράτσικα δήλωσε: «Θέλω πρώτα από όλα να ευχαριστήσω τον ΠΑΟΚ και τον κύριο Χασεκίδη για όλα αυτά τα χρόνια μιας υπέροχης συνεργασίας και για την ολοκλήρωση της μεταγραφής. Αισθάνομαι ιδιαίτερα χαρούμενη που φέτος θα αγωνιστώ με τον ΓΑΣ Καματερού και θα προσπαθήσω να φανώ αντάξια της εμπιστοσύνης του συλλόγου προς το πρόσωπό μου. Είμαι έτοιμη να αντεπεξέλθω στον νέο μου ρόλο. Θέλω να ευχαριστήσω ιδιαίτερα τον νέο μου προπονητή Μενέλαο Δανήλο, τον Διευθυντή Στέφανο Σταμούλη και τον Πρόεδρο Λεωνίδα Ιωάννου μου έκαναν τα πάντα για να μου δείξουν το πόσο με πιστεύουν».

No comments