Λαδάκης και Σαμαράς στο Καματερό - greekhandball.com

Τελευταία νέα

Λαδάκης και Σαμαράς στο Καματερό

Στην απόκτηση του αριστερού ίντερ Μανώλη Λαδάκη και του αριστερού εξτρέμ Αλέξη Σαμαρά προχώρησε το Καματερό. Αναλυτικά η ανακοίνωση:

"Ο ΓΑΣ ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ ανακοινώνει την απόκτηση των Μανώλη Λαδακη από τον Ολυμπιακό Πειραιώς και του Αλέξη Σαμαρά από τον Ολυμπιακό Κερατσινίου. Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τις διοίκησεις των δύο ομάδων για την ολοκλήρωση των μεταγραφών. Καλωσορίζουμε και τους δύο αθλητές στην οικογένεια του Καματερού"

Ο Μανώλης Λαδάκης δήλωσε "Θέλω να ευχαριστήσω τον Ολυμπιακό για ότι
μου εχει προσφέρει και να πω καλη επιτυχία για την νεα χρονια. Ευχαριστώ το ΓΑΣ Καματερο για το ενδιαφέρον και ελπιζω να εχουμε μια καλη και υγιής χρονιά μαζί. Καλη μας αρχή"

Ο Αλέξης Σαμαράς δήλωσε: "Είμαι πολύ χαρούμενος για την ολοκλήρωση της μεταγραφής μου στον ΓΑΣ ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ και χαίρομαι ιδιαίτερα που θα έχω την ευκαιρία να αγωνιστώ φέτος στην handball premier. Επίσης θέλω να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου τον Ολυμπιακό Κερατσινίου για όλα όσα μου έχει προσφέρει και που στάθηκε αρωγός στην ολοκλήρωση της μεταγραφής."

No comments