Θοδωρής Πετρίδης: "Όλα θα φανούν μέσα στο γήπεδο" - greekhandball.com

Τελευταία νέα

Θοδωρής Πετρίδης: "Όλα θα φανούν μέσα στο γήπεδο"

Επιμέλεια: Γιάννης Παρασκευαΐδης
Ο κυπελλούχος ΠΑΟΚ ξεκίνησε τη νέα χρονιά με όνειρα και φιλοδοξίες για νέα τρόπαια, με τον αρχηγό της ομάδας, Θοδωρή Πετρίδη να μιλάει για όλα στο PAOK24.COM!

Συγκεκριμένα ο έμπειρος αθλητής του Δικεφάλου του Βορρά σχολίασε τις αλλαγές που έγιναν στην ομάδα, το νέο πρωτάθλημα στο οποίο μπήκε ο Ολυμπιακός μετά τη συγχώνευση με τον ΙΕΚ Ξυνή Δικέα, αλλά και για το θέμα που προέκυψε με τη διοίκηση του Δήμου Ευόσμου-Κορδελιού, σχετικά με το γήπεδο.

Αναλυτικά τα όσα ανέφερε:


Αρχικά τόνισε πως: «Για μένα ο ΠΑΟΚ είναι οικογένεια. Είμαι πολύ χαρούμενος που μπαίνω στη 13η σεζόν μου με την ασπρόμαυρη φανέλα. Όσο μου λείπει η οικογένειά μου όταν δεν τη βλέπω άλλο τόσο μου λείπει και ο ΠΑΟΚ. Είμαι γεμάτος ενέργεια, θετική αύρα και όρεξη για την καινούργια σεζόν. Σιγά σιγά θα προσπαθήσουμε εμείς οι παλαιότεροι να βάλουμε σε αυτό το κλίμα και τα νέα παιδιά που ήρθαν. Καλή σεζόν να έχουμε, χωρίς τραυματισμούς».

Σχετικά με τη νέα σεζόν: «Πάντα είμαι αισιόδοξος. Νομίζω πως φέτος αλλάξαμε βασικά πράγματα όπως ο προπονητής μας. Με αυτή την ευκαιρία θέλω να ευχαριστήσω τον προηγούμενο κόουτς, τον Νίκο Γεωργιάδη για την άψογη συνεργασία μας. Ο Στέλιος Σεϊρεκίδης ήταν και στο παρελθόν στην ομάδα. Για μένα προσωπικά είναι και ο χαντμπολικός μου πατέρας καθώς λόγω αυτού ξεκίνησα να παίζω χάντμπολ. Είμαι πολύ χαρούμενος που είναι και πάλι μαζί μας».

Για το αν περιμένει ένα πιο ανταγωνιστικό πρωτάθλημα:
«Είναι θετικό για μένα το ότι ο Ολυμπιακός μπήκε στο άθλημα. Η ΑΕΚ και ο ΟΣΦΠ σύμφωνα με τους δημοσιογράφους του Λεκανοπεδίου είναι τα μεγάλα φαβορί. Εμάς θα τοποθετούν τρίτους στη σειρά. Όλα θα φανούν μέσα στο γήπεδο. Εγώ αυτό που έχω να πω είναι ότι αυτό που μπορούμε να βγάλουμε εμείς σαν ΠΑΟΚ δεν μπορούν να το βγάλουν οι άλλοι σύλλογοι. Θέλουμε να πιστεύουμε ότι θα είναι και ο κόσμος δίπλα μας για να πάμε καλά».

Σχετικά με το θέμα του γηπέδου στον Εύοσμο: «Είναι αστείο να μην θέλει ένας Δήμος τη μεγαλύτερη ομάδα της Θεσσαλονίκης. Μόνο διαφήμιση μπορεί να είναι για την περιοχή. Από αυτά που άκουσα το… άσπρο γινόταν μαύρο μέσα σε ένα λεπτό. Θέλω να πιστεύω ότι στο τέλος θα βρεθεί λύση για να παίξουμε κάποια ματς Δυτικά. Γνωρίζω ότι εκεί υπάρχουν ιστορικοί ΣΦ ΠΑΟΚ που θα στηρίξουν αυτή την προσπάθεια».

Σχετικά με το τι σκέφτηκε μόλις είδε την κλήρωση και το ντέρμπι απέναντι στον Ολυμπιακό τη 2η αγωνιστική: «Είπα… "ωραία, καλύτερα να τελειώνουμε νωρίς"».

No comments