Εκτός ομάδας τέθηκε από τη διοίκηση του Φίλιππου ο Σταύρος Παπαδόπουλος - greekhandball.com

Τελευταία νέα

Εκτός ομάδας τέθηκε από τη διοίκηση του Φίλιππου ο Σταύρος Παπαδόπουλος


Εκτός ομάδας έθεσε τον Σταύρο Παπαδόπουλο ο Φίλιππος. Όπως αναφέρει η έγκυρη ιστοσελίδα pliroforiodotis.gr αιτία είναι η αγωγή που κατέθεσε εις βάρος του συλλόγου ο αθλητής διεκδικώντας χρήματα που του οφείλονταν από την περίοδο Τραπεζανλίδη. Ο παίκτης δικαιώθηκε και ως αποτέλεσμα αυτής της διαμάχης ήταν να δεσμευτεί ο λογαριασμός τραπέζης του Φιλίππου, ο οποίος εξυπηρετεί όλα τα τμήματα του συλλόγου, κι έχει δημιουργήσει πρόβλημα στην οικονομική λειτουργία του συλλόγου.

Ο Παπαδόπουλος διεκδίκησε αμοιβή 7500 που του όφειλε η διοίκηση
Τραπεζανλίδη και όπως συμβαίνει ακόμη και σε επαγγελματικούς συλλόγους, όταν αθλητής στραφεί δικαστικά εναντίον του συλλόγου με προσφυγή, η απομάκρυνσή του από την ομάδα ήταν μονόδρομος.

Για την ιστορία πάνως, παίκτες σύμβολα του Φιλίππου όπως πχ ο πρώην αρχηγός Δημήτρης Μπαντής ή παίκτες σύμβολα του Ελληνικού χάντμπολ που ήρθαν να παίξουν από άλλες περιοχές όπως πχ ο Σάββας Καρυπίδης, δεν σκέφθηκαν καν να στείλουν τον σύλλογο στα δικαστήρια για τις αμοιβές που δεν έλαβαν, όπως αναφέρει το ρεπορτάζ του pliroforiodotis.gr.

Η άποψη του παίχτη
Ύστερα από την εξέλιξη αυτή, ο Σταύρος Παπαδόπουλος, γνωστοποίησε την άποψη του στον λογαριασμό του σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης, παραθέτοντας και την απολογία του, προς τη διοικούσα επιτροπή του συλλόγου.



"Αισθάνομαι την ανάγκη να πω κάποια πράγματα δημόσια γιατί μετά από 26 χρόνια συνεχούς προσφοράς στην ομάδα χάντμπολ του Φιλίππου Βεροίας μου ανακοινώθηκε από την σημερινή διοικούσα επιτροπή χάντμπολ ότι τίθεμαι εκτός ομάδας.

Πριν λίγα χρόνια ήρθα σε συμφωνία με τον τότε Πρόεδρο του Συλλόγου κ. Γιώργο Τραπεζανλίδη για κάλυψη των οδοιπορικών μου και της ιατροφαρμακευτικής μου περίθαλψης για τις δυο σαιζόν που θα ακολουθούσαν να πάρω το ποσό των 8000ευρώ και γι' αυτό το λόγο έλαβα ένα γραμμάτιο του Συλλόγου με εγγυητή τον κ. Τραπεζανλίδη. Από αυτό το γραμμάτιο πληρώθηκα μόνο το ποσό των 500 ευρώ μετά τη λήξη του. 


Όλο αυτό το διάστημα παρά τις υποσχέσεις που δεχόμουνα δυστυχώς δεν εισέπραξα τίποτα παραπάνω με αποτέλεσμα να επιβαρύνω τον οικογενειακό μου προϋπολογισμό (έχω 3 μικρά παιδιά) με περαιτέρω έξοδα για να προσφέρω τις υπηρεσίες μου στον Σύλλογο.


Την φετινή σαιζόν συμφώνησα με τον Πρόεδρο της νέας Διοικούσας επιτροπής του τμήματος χάντμπολ κ. Νούλα να εισπράξω το ποσό των 400 ευρώ ανά μήνα για τα οδοιπορικά μου και την ιατροφαρμακευτική μου περίθαλψη απορρίπτοντας προτάσεις που είχα από άλλες ομάδες και μέχρι στιγμής έχω εισπράξει τρεις μήνες.


Σε αυτό το διάστημα έχω προσφέρει τις υπηρεσίες μου σε όλες τις υποχρεώσεις της ομάδος (προετοιμασία, προπονήσεις, αγώνες εντός και εκτός έδρας).
Μετά από όλα αυτά τα χρόνια που ήμουν πιστός στρατιώτης στην ομάδα της καρδιάς μου ζώντας μεγάλες στιγμές (πρωταθλήματα, κύπελλα και μεγάλες ευρωπαϊκές πορείες), και πάντα σε συνεννόηση με τους διοικούντες, ήρθα σε επαφή με τον κ. Νούλα για να βρούμε μια λύση για το γραμμάτιο που μου οφείλεται. Δυστυχώς όμως λύση δεν μπόρεσε να βρεθεί και η απάντησή του ήταν να κινηθώ νομικά. 


Γι' αυτό το λόγο άσκησα κάθε νόμιμο δικαίωμα που είχα. Συνέπεια αυτού ήταν να κληθώ σε απολογία από την σημερινή διοικούσα επιτροπή χάντμπολ η οποία αντί να μου συμπαρασταθεί στο δίκαιο αίτημά μου, αντ' αυτού με ειδοποίησαν ότι είμαι εκτός ομάδος.


Παρόλα αυτά επειδή είμαι πολύ συναισθηματικά δεμένος με την ομάδα, ήρθα σε επικοινωνία με τον έταιρο πρόεδρο της διοικούσας επιτροπής Πρόδρομο Σουβατζόγλου και του είπα ότι προτίθεμαι να παραιτηθώ από τα νόμιμα νομικά δικαιώματά μου αρκεί να ακολουθήσω την αποστολή της ομάδος στην Αθήνα για το παιχνίδι πρωταθλήματος με τον Ολυμπιακό. 


Δυστυχώς όμως ακόμα και αυτή η πρότασή μου δεν έγινε δεκτή με αποτέλεσμα να μην ακολουθήσω την αποστολή κι έτσι να συνεχίσω να διεκδικώ τα νόμιμα δικαιώματά μου. 


Γι' αυτό το λόγο παραθέτω και την απολογία μου που υπέβαλα στη σημερινή διοικούσα επιτροπή του τμήματος χάντμπολ του Φιλίππου.
Η επιθυμία μου είναι να συνεχίσω να προσφέρω τα μέγιστα στη μία και μοναδική ομάδα της καρδιάς μου."




No comments